2015. szeptember 13., vasárnap

Jancsi és Juliska

A teljes szett elkészült, és búcsúzásképpen készítettem még az egészről pár fotót.
Nem sok időm volt rá, így az előre ígért poénok elmaradtak, de pár cukiságot megörökítettem.
Mint például ahogy Jancsi és Juliska a kerítésen állva, ülve falatoznak az édességekből.


 ,,és ahogy elkezd a rosszcsont Jancsi felmászni a tetőre, hogy...


...elérje a vattacukorfüstöt. :)

A Banya végre nem almával kecsegtet, hanem egy jókora tortaszelettel próbálja becsábítani a gyerekeket a házba.

 

Jancsi le is tesztelte a  kardjával, hogy nem-e robban a torta. :)




Majd miután bebizonyosodott hogy nem robban, és finom is a torta, jóízűen megették, majd készítettek a főszereplők egy közös csoportképet. :D

 Itt a vége, fuss el véle.
:)

8 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: Fabulous classic tale. I love your candy house. Lovely children. Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Öröm látni a Happy End-et! :-) Az utolsó képen még a banya is mosolyog, aranyos lett! Most már Jancsi és Juliska az ő unokái. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. , és tényleg mosolyog. :) Fel sem tűnt eddig, pedig nem csináltam vele semmit.
      Nekem is eszembe jutott hogy az unokái is lehetnek, de nem akartam tovább szőni a szálakat.Amúgy Piroska és a Farkas mese lett volna az eredeti tervem a mesék összemosására. Farkas, ahogy elnézi a házszámot, és a banyát eszi meg, és ahogy piroska megmagyarázza a farkasnak, hogy Ő ugyan piros ruhában van, de mivel kék kendője van, ezért nem is Ő a Piroska. :)
      De még lehetett volna a történetbe kismalac is, aki nem engedi be a farkast a házba. Na de ez most már elszalasztódott, majd talán legközelebb... :D
      Most újabb mese részleten dolgozok. ;)

      Törlés
    2. Jók ezek a mese variációk, el lehet játszani a fantáziával! :-) Kíváncsi vagyok min ügyködsz!! :-)

      Törlés
    3. Hát olyasvalamin, amihez már megint kell a 18-as karika. :)

      Törlés
  3. Valóban nagyon aranyos kis család lett, a banyát már szétdicsértem, de azt hiszem, az igazi sztár ebben az együttesben a mézeskalácsház. Tényleg tök édességes lett, ezek a linzercserepek nagyon ötletesek, minden részlet egyben van rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Drága Eye!
      Én is megszerettem őket, amikor becsomagoltam, majdnem elmorzsoltam 1-2 könnycseppet is. :)
      Nagyon szívesen elkészíteném újra, akkor már biztosan nem adnám ki a kezemből. :D

      Törlés