2015. szeptember 15., kedd

Hófehérke-Kicsit másképp

Az hogy "kicsit másképp", az az én fogalmazásomban azt jelenti, hogy éppen csak felismerhető maximum 1-2 elem belőle. :)
Az történt ugyanis, hogy Hófehérke és a 7 törpe meséhez elkellett készítenem azt a bizonyos koporsót.
Üvegkoporsó helyett plexikoporsó lett, és az is úgy, hogy csak a teteje készült műanyagból, az alja kartonpapírból.
Teljesen kapóra jött, hogy az elmúlt hetekben vettem egy új babát, és a csomagolása tökéletes volt hozzá.
A vékony műanyagot volt a nehezebb formára hajtogatni, a karton alapot egyáltalán nem.
Mivel a sok hajtott éltől elkezdett kissé tekeredni, kapott egy karton élprofilt, amit lefestettem, és arany glitteres festékkel dekoráltam.
Az arany glitter csillogása nem túl szembetűnő, főleg a fotókon, nem sok látszik belőle.
A valódi koporsó formától kissé eltértem, azért hogy a 2 rész jobban egybetudjon csúszni, és stabilabb legyen.
Valójában amit szeretnék még a meséhez elkészíteni, azok a Törpék lennének, ha szükséges , akkor nagyon szívesen, még úgy is hogy nem kis munka lenne mindegyikőjüket szépen megformázni és felöltöztetni.
Na de egyenlőre csak a koporsót tudom megmutatni.
Nos igen, itt megint kibújt a fotózáskor belőlem a "kisördög" és megfűszereztem a már bemutatott morbid humorommal. :)
Főleg azért fut az én történetem más szálon, mert se törpék, se banya, se egy nyamvadt Herceg sincs a környéken, viszont van egy koporsó rajongó Draculaurám. :D
 
Íme a képek, a rövidke sztorival:

-Hófehérke szorgalmasan feküdt a koporsóban, és várta a Herceg érkezését...



 Majd egyszer csak megjelent Drakulaura a koporsó mellett:


 Egyből fel is keltette a koporsó az érdeklődését, és szerette volna kipróbálni.



-Elég már Hófehérke a fekvésből, a Herceg:
A. Elakadt a nagy forgalomba, sokára fog még megérkezni...
B.
Beleszeretett Csipkerózsikába...
C. Beleszeretett a Banyába..
D. Nem is létezik...
stb..

-szólt Draculaura


-Mássz ki, most én jövök!




-Egy kicsit gyorsabban, leszakad a derekam...


Miután kinyújtóztatta az elgémberedett végtagjait Hófehérke, mélyeket szippantott a friss levegőből.


Majd segített a Vámpírlánynak bemászni a koporsóba.



Hogy Ő is várhassa, a saját Hercegét, a koporsóba fekve....


6 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon cukorborsó lett, a koporsó is pazar, a sztori is ül :)

    VálaszTörlés
  2. Hát én most elöször is elájulok, aztán meg ellentmondok neked, mert szerintem meg ez így lett jó, hogy az alja nem üveg......Nekem így tetszik és ha nem említed, eszembe sem jutott volna...... Egyébként egy technikai segítség, ha elfogadod :D ha van lamináló géped, akkor annak a fóliáját remekül lehet ilyen és ehhez hasonló projectekhez használni, úgy, hogy két lamináló fóliát egymással ellentétes irányba csak magában berakod a gépbe és összeragasztod, így vastag lesz és jól formálható :D Én is azzal készítettem a zuhanykabinunkat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a helyzet hogy nincs lamináló gépem, de most ezzel a tippelt fel is került a kívánságlistámra a 3D tol mellé. :)
      Mindenképp köszönöm szépen a jó tanácsot!

      Törlés