2015. szeptember 4., péntek

Banya készítése folyamatban

A történet egy igen fontos eleme a már korábban említett Banya.
Eleve úgy építettem a házat hogy az ajtót hasra csapva szabtam csak nagyobbra, mint Jancsiék magassága.(Én kis naív)
Nincs Tini babám, de azt gondoltam hogy csak pár centivel lehet magasabb.
Aztán mikor megérkeztek a "szereplőválogatásra" a babák :) ,akkor szembesültem a problémával, hogy a tini baba, még a kisebb is, sajnos nem tudom megnevezni, abban Ti vagytok a jók :) , szóval nem fér ki az ajtón.
Vagyis terveztem, hogy meghajtom kicsit derékba, csípőből, de még akkor is, szinte derékszögbe kellett volna a hosszú lábak miatt megdöntenem. 
Viszont nem estem kétségbe, az "A" verziót lesöpörtem a képzeletbeli asztalról, és elővettem a "B" verziót.
Az pedig az volt, hogy az egészet, a testét is én fogom elkészíteni.
Volt egy pillanatra egy kis agykerék csattogás, de nem tartott sokáig. :)
A banya testfelépítése:
1 szál vastag drótból meghajtogattam a vázat.
Sajnos akkor még nem fotóztam le, csak leírom hogy a lábak között indul a drót, és onnan kanyarog szimemetrikusan.
A kezeknél ér véget.


A jobb kezét bothoz készítettem, méghozzá úgy hogy a botnak valót megfúrtam, és abba rögzítem a drótot.
A bal kezét pedig először úgy képzeltem el hogy fogja a kilincset, abba tudom beleakasztani a stabilitás kedvéért, de úgy döntöttem addigra, mire a kézfej készítésére került a sor, hogy jobb az ha csalogatni tud vele, és nem mellesleg lehet a tenyerébe tenni ezt-azt. (na én tettem is :) )
A vázat vékony dróttal stabilizáltam, majd egy térdharisnyából elkészítettem a púpját.
Ráhúztam a testére, alul megkötöttem, kitömtem vatelinnel, és felül is megkötöttem.


Az ujjai fogvájóra tekert papírcsíkok, az formázva, és ragasztva.
A lábai pedig csak papír, ragasztó segítségével rögzítve.
Száradás után:

 Majd kipróbáltam hogy működik-e ez a kéztartás.
Ehhez viszont már egy rövidke képsorozat, a végén némi tanulsággal.


A képsorozat témája pedig az, hogy teszteli a fejetlen banya a fiatalok elcsábíthatóságát.
(Kommentbe várom , hogy ki melyiknél csábulna el. :) )
 
Íme:

Teszt 1.
Pucstorta


Teszt 2.
Citromkrémes csokitortaszelet



Teszt 3.
Emeletes torta



Teszt 4.
Félős fánk



Teszt 5.
Hisztis Eperfagyi


Teszt 6.
Minőségi Pezsgő


Teszt 998.
Rubik kocka


Teszt 999
Autó



Teszt 1000.
Csillogó ékszerek



 

A Tanulság pedig:
A Nőket a csillogó ékszerekkel, a Férfiakat a jó autókkal könnyen ellehet csábítani. :)




A banya készítési folyamatát pedig hamarosan folytatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése