2015. szeptember 3., csütörtök

Jancsi és Juliska személyesen :)

A Mézeskalácsház már ugye kész van, most viszont elkészült a 2 Főszereplő is.
Igyekeztem az eredeti Macskássy-Dargay rajzok alapján elkészíteni a ruhájukat, de először is babákat kellett hozzá átalakítani.
A szőke baba nem az enyém, ezért nagyon óvatosan bántam vele, amikor vágtam a haját.
Hosszú szőke haja volt, de már korábban valaki belenyírt, így nem fájt annyira a szívem a művelet közben, és tudtam ha nem rontom el, akkor cuki Jancsi lehet belőle.
Lett is, mondhatom ezt minden szerénység nélkül, de persze ez nem az én érdemem, hanem a babagyártóké, annyira édes pofija van, és a rövid frizkó csak kiemeli.
Engem nem tudom ki hogy van vele, de Szabó Zsófi ismert celebünkre emlékeztet. :D


 Zsófi, az-az Jancsi ruhaszettje:


A méretek miatt egy gyufásdoboz mellett:


..és a tenyeremben:


Majd kész lettem Juliska szettjével is:


A kis félős Juliskát, Jancsi kishúgát pedig a bátyus mutatja be:


(Itt még Juliska nagyon bátortalan :) )


Íme Juliska:



Most pedig dolgozok a 3.főszereplőn, a fogatlan, szemölcsös arcú, gonosz tekintetű, kampós orrú gonosz Banyán. :D
Ahogy kész leszek vele, mutatom is. Egyenlőre szerkezetkész :) , de fotózom közben, hogy majd megtudjam mutatni, ahogy a farkas esetében is, a főbb készítési fázisokban is. :)
Én már nagyon várom hogy mutathassam, remélem Ti is kicsit. ;)

2 megjegyzés:

  1. Ezek a kicsik nagyon édesek lettek! A méretek figyelemre méltóak, én is megizzadtam, mire a SImba bébi babámra megvarrtam a rugdalózót :D Fúú, a banyára eszetlenül kíváncsi vagyok, várom a folytatást, meg a mesét is, mert téged ismerve lesz egy-két csavar benne az eredetihez képest!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Na igen, nem véletlenül emelgetem a kalapom, és hajoldozom folyamatosan, itt a gépem mellett, előtted.
      Nem szívesen varrnék ilyen kicsiben folyamatosan. :D
      Bár azt el kell meséljem, hogy ha Jancsi nadrágja S-es méret, akkor korábban készítettem egy xS-est is, mert az első passzentos lett és nem tudtam beletűrni az inget. :)
      A történetbe csavar?
      Egy egész csavarboltot tervezek bele. :D
      Már kész is vagyok egy bemutatóval.
      Rögtön itt is mutatom.

      Törlés