2014. december 2., kedd

Pólyás projekt

Végül is beadtam a derekam... :D
Ami a más típusú babaruha varrást illet legalább is. :)
Párszor már megkerestek azzal, hogy készítenék-e különböző csecsemő típusú babáknak ruhákat.
Mindeddig úgy gondoltam, hogy nem érdemes ilyesmibe belefognom, hiszen, ahány gyártó, annyi féle, és méretű baba, modell nélkül pedig képtelen lettem volna pár méret megadása után szabni pontos méretű ruhákat.
Most is csak azért gondoltam át a korábbi véleményem, mert ez a baba egy közismert bevásárlóközpont által nagy mennyiségben forgalmazott babája.Bár van belőle szintén több, különböző méret, de a közeli jövőben, amennyiben nagyobb igény jelentkezik a ruhákra, még fogok vásárolni nagyobb baby babákat.
Főleg mert imádom ezeket a pólyás ruhákat varrni.
Annyi különlegessége van még a történetnek, hogy éppen azon a napon, ahogy hozzám került az eredetileg Emmi névre hallgató baba, született meg egy távolban élő, kedves Barátnőm édes Kislánya.
Csupán véletlen, mert Kíra baba 0óra50perckor született, és én kora délután vásároltam meg a babát, de a jó hírről csak ezután értesültem.
Így mostantól teljesen egyértelmű számomra, hogy mégha nem is szeretném ezt a játékbabát elnevezni , hogy mégis, Kíra baba névre fog "hallgatni". :)
20cm hosszú, és igazi babásan pufók, talán annyi köze van a Barbie babákhoz, hogy olyan, mintha 4 Barbie-t megevett volna reggelire. :D



Készítettem neki pelenkát,


 előkéket,

 talpas nadrágokat,


 kabátkát hozzáillő sapkával,

 és horgoltam egy pár cipőt is.



Még készítenek kell neki rugdalózót, és body-t, a gyártásuk folyamatban.
Úgy tervezem, hogy a jövőben még kötök pulóvereket, sapkákat, és még biztosan sok minden mást is.
Hát így kibővült a babafelhozatal egy újfajta babával, bár a jövőben is a főcsapásvonal a Barbie világ lesz, időnként baby-vel spékelve. :)

4 megjegyzés:

  1. Csodásak ezek a ruhák!!! Emiatt most legszívesebben vennék egy gyönyörű hajas babát, és varrnék én is valamit. :-SS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval fertőzőképes vagyok. :D :D
      Ez jó hír. ;)
      Már én is kigondoltam pár édi baby rucit.Mint mondjuk például a fodros szélű bugyit. :)
      Azért az jó dolog, hogy ezek a babák nem nőnek napról napra. :D

      Törlés
  2. Hello from Spain: great job. Your sew very well. Fabulous creations. Keep in touch

    VálaszTörlés