2014. december 7., vasárnap

Rugi, és Body

Újabb csecsemőruhákat készítettem.
A fotózáskor eszembe jutott, hogy megmutatom a méretkülönbséget a pólyás baby, és Barbie között, ezért készítettem egy közös fotót.
Először még azt próbálgattam, hogy Barbie ölbe veszi a babát, de hiába alacsonyabb, amikor beleültettem a babát nem látszódott a Barbie a háttérbe, úgy betakarta. :)
Fordítva már működött volna, de igen viccesen nézett ki, ahogy a csecsemő baba tartja az ölében Barbie-t.
:D
Így inkább csak egymás mellé állítva fotóztam le őket.


 A színei és mintái alapján a rugdalózóhoz hasonló Barbie pizsama is aranyos lenne.

 Body-ban, és a horgolt cipőben. :)


Kézzel festettem a kiskacsás mintát.


 A rugdalózó hátulgombolós, illetve húzózáras. :)


Elöl pedig a Hello Kitty kézzel hímezve, apró öltésekkel készült.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése