2014. december 14., vasárnap

Hómunkás és Hóbarátok

Ismét egy hiánypótló babaruhát készítettem. :)
Imádom amikor különleges, korábban még nem látott mini ruhát kér valaki tőlem.
Ez ráadásul annyira megmozgatta a fantáziám, hogy készítettem egy kiegészítőt is a ruha bemutatásához.
Így december lévén egy hólapátot gondoltam még ki a szetthez, amit egy kiürült öblítős flakonból, és fa rúdból készítettem el.
A ruha pedig egy láthatósági mellény, amit valódi mellény anyagából varrtam meg.




Aztán így karácsony közeledtével egyre több ajándékot készítek a   barátaimnak, családomnak, például Tilda Hóembereket.
2 Hóbarát ajándékba készült, a 3.-at feltehetően megtartom magamnak.
Viszont a 3. elkészítése nem az én munkám volt, hanem...



















 Kellemes Adventi készülődést kívánok Mindenkinek!

5 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: I adore Christmas. Nice pictures Christmas. Very inspiring. Great vest in yellow. Fabulous hat. .Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Kedves Barbietrend!
    Véletlenül találtam meg a Google által egy korábbi munkádat, amit felhasználtam a blogomon, remélem nem bánod:

    https://eyesworkshop.wordpress.com/2014/12/15/a-sikitoszellem-lanya/

    Magát a Garderobe-ot sem olyan rég találtam meg, de nagyon tetszik, azóta követem is. A láthatósági mellény (meg a hólapát) zseniális, de a többi munkád is nagyon igényes.

    További jó alkotást és nagyon boldog ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Eye!
      Hogy bánom-e? Hát ez micsoda kérdés? Örök hálám érte!
      Nagyjából pont most jutottam el én is a Te blogodhoz, Borókának köszönhetően.
      Bár Mh. babákban és kellékekben, történetekben Ő a profi, én csak néha tudok hozzászólni de annál nagyobb szeretettel követem Őt is.
      A munkáidhoz viszont nagyon gratulálok!
      Elképesztő hogy szakmai alapok nélkül is milyen zseniális ruhákat készítesz!
      Ez tehetség, szóval hajrá! ;)
      Örülök ha velem tartasz, és követed a munkáimat, remélem sok mosolyt csalhatok még a Te arcodra is a néha vicces bemutatóimmal. :)

      Törlés
    2. Nagyon köszönöm!:)
      Én is észrevettem, hogy keresztezték egymás a kommentjeink, úgyhogy válaszolok ide is:)

      Rajzolni tanultam annó, szóval a fantázia megvolt, a varrás valóban teljes újdonság (pláne, hogy felnőttként játékbabákat kezdjek vásárolni:D), de nagyon megszerettem ezeket az apró ruhákat az elmúlt fél év alatt és óriási adtak a Tiédhez hasonló oldalak.

      Nagyon remélem, hogy lesz alkalmam folytatni és benne lenni a vonatkozó virtuális úszómedencében:)

      Törlés