2014. december 4., csütörtök

Feleség kerestetik

Férfi öltöny varrására kaptam megrendelést, és ezzel együtt még egy jópár csajos ruhára is.
A nagy munkáim közepette nem akartam fotózással húzni az időt, mert az is egy jó félnapos produkció.
Most hogy már látom az alagút végét, készítettem pár fotót az elkészültekről.
Bár egész más terveim volt a bemutatásukra még készítés közben, de mire kész lettem kissé változtattam  a témán.
A történet igen egyszerű, Ken, illetve Ryan, mivel öltönyt kapott, méghozzá esküvőre készült öltönyt, felvetődött bennem egy  kérdésem : "Na de ki lesz a Menyasszony?"
Ezért a fotózás ennek szellemében alakult. :)
Tehát ki lenne a fotók alapján a legmegfelelőbb Menyasszony?
Egyik sem menyasszonyi ruha, mert nem az volt a feladat :) , de a fotók alapján kíváncsi vagyok hogy kinek melyik Ara jelölt az ideális. :)
Fiús Anyukák most kivonhatják magukat a kérdés alól, Nekik nyilván egyik sem megfelelő. :D
Hű , ebben az előző mondatomban benne van minden Anyukaszoknyájánakárnyékátelnemhagyó "férfi".... tapasztalatból fakadó negatív érzésem. :D

Tehát a Vőlegény:

  
Az Ara jelöltek:

1.Mikulina

2. Rockabilly Girl



3.Tél Királynő
 
4.Krampulina


Van köztük egy kakukktojás. :)
Méghozzá Krampulina. 
A ruhája, és a teljes szett az én saját ötleteim alapján készült,  már tavaly szerettem volna elkészíteni, de csak most jutottam el idáig hogy meg is valósítottam.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése