2014. december 9., kedd

Helyi Vagányok

Most hogy felváltva mutatom a csecsemőbaba ruhákat, és a barbie ruhákat, lassan úgy néz ki a témáim alapján a bejegyzések listája, mint valami sorminta. :)
Ezért is, meg azért is mert éppen barbie ruhával vagyok kész, most még mindig nem szakítom meg ezt a képzeletbeli sorozatot.
Fiú utcai szettet kellett varrnom, melyben teljes alkotói szabadságot kaptam.
Időhiányból adódóan, a nadrág egy korábban készített farmernadrág lett, és ehhez varrtam egy csíkos pólót.
A póló anyagából pedig még készítettem egy sapka-sál szettet is, mert annyira adta magát ehhez az anyag.
Még egyéb más terveim is vannak rá, mert annyira hálás anyag.Rugalmas, de mégsem hagyja el magát teljesen varrás közben, és az apró csíkjaival tökéletes ezekhez a mini ruhákhoz.
A fotózáskor pedig a témám a vagányság lett.
A beállítások ehhez születtek.






2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek a ruhák! Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! ;)
      Ez életem első fiú pólója. :) A jövőben viszont egyre több fiú ruhát fogok készíteni. Azt gondoltam ki, hogy majd mindegyikhez készítek valami csajos dolgot is, elvégre minden sikeres férfi mögött egy nagyszerű Nő áll, akit mindig az adott szetthez tervezek majd meg. :)

      Törlés