2015. augusztus 5., szerda

A Nagy Ho-ho-ho

Amikor kérést kaptam egy horgászfelszerelésre, akkor már tudtam hogy valahogy belecsempészem a legismertebb horgászt a környékben, és a cuki kis kukacát. :)
A hangolódás kedvéért most a bejegyzésembe bele illesztettem az egyik videóját, főként azért, hogy aki esetleg nem ismerné, megismerhesse.
Az általam elkészített szett kissé hiányos, mert a narancssárga trikó és az édes halak még hiányoznak, de hamarosan visszatérek majd rá, és elkészítem.Addig azért egyet fotóztam, bár nem vagyok túl boldog a képek minőségétől, nem panaszkodni szeretnék, de a műszaki cikkek az elmúlt időszakban ellenem esküdtek, és folyamatosan nehezítik az életemet is.
Szóval azért megküzdöttem  a fotókért, és belecsempésztem egy kis történetet is a képsorozatba.
Mi más lenne a móka tárgya mint a kukac. :D
A történet pedig:
Horgászunk a tónál, a szokásos problémával küzd, kukac vagy hisztis, vagy sztrájkol, vagy csak simán nem szuperál mint jó csali, mert még a halaknak sem füllik hozzá a foguk. :)
Most éppen víziszonyos.  




Méregeti a vizet, hogy megfelelő-e a hőfoka, és nem-e túl mély.




Aztán végül belemerészkedik.


Amikor rájön hogy nem ér le a lába, ami nincs is :), akkor pánikba esik, ennek függvényében el is kezd süllyedni, és segítségét kiabálni

-SEGÍTSÉÉÉÉG!MENTSENEK KIIII!!! bluggy,bluggy, blu....



:)


A horgász szett többi részét pedig legközelebb mutatom, aki látta már a facebook oldalamon, annak bocsi hogy itt is ugyanaz a sztori, de köszi hogy ha itt is követtek, és nagy puszi! ;)

2 megjegyzés:

  1. Tündéri, imádni való, akárhová teszed is fel!!! :-) Amúgy hány centi a kukacod? :-D (Még jó, hogy nem pasi vagy...) :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Drágaságom!
      :D
      63 mm a hossza,plusz a haja. :)
      Filcből varrtam, és az volt a legnehezebb produkció hogy a hengert kifordítsam varrás után, ami a teste.
      A karjaiba drótot fűztem, és így mozgatható.
      Egy régi fényképezőmmel megpróbálok holnap még éles közeli képet készíteni róla, és akkor majd talán jobban látszik a kukacom. :)

      Törlés