2015. augusztus 14., péntek

Summer 2015

Na most én jövök :) ,- gondoltam , és egy újabb, a fejemből kipattant ötletet valósítottam meg.
Közben azért dolgozok más dolgokon is, de a vizes sztorit nem tudom kiverni a fejemből, főként azért, mert még mindig nagy a forróság.
Még tavaly nyáron vettem csiszolókorongokat flexre, a fából lévő dolgok készítésének megkönnyítésére.
Akkor kipróbáltam, és elég nehéznek tűnt  használni, inkább félretettem pihentetni a dolgot.
Most pedig amikor kitaláltam hogy szörfdeszkát készítek, jó alkalomnak találtam gyakorolni a gépi csiszolást.
Így nem tartott sokáig elkészíteni, inkább csak sokat kellet koncentrálnom. :)
Még jól is jött hogy a nagy koncentrálásban  visszatartottam a levegővételt, mert így is telement az orrom a csiszoláskor.Por álarc erősen ajánlott a használata közben, de ettől függetlenül csodás dolgokat lehet vele könnyedén készíteni.
Ez még csak az első, de eléggé elégedett vagyok a végeredménnyel.
A dekoráláshoz volt egy kis szerencsém, mert találtam hozzá egy utazási magazinban ezt a képet,  az meg hogy volt itthon hawai pálmafa mintás anyagom, már csak hab a tortán.
Így született meg Ryan a vagány csávó, aki pálmafa mintás naciban ölelgeti a vadiúj szörfdeszkáját.





Akkor pedig, amikor nincsenek hullámok, a legújabb szörfös produkció, a feltűnési mániásoknak főként, a szörfdeszkás jóga. 
Készítettem is hozzá pár képet, persze a képek kedvéért nem törtem ki a fiú baba derekát, inkább más valaki volt a modellem hozzá.





Mára ennyit, legközelebb újabb strandos fotókkal érkezem. 







2 megjegyzés:

  1. Klassz, de most már elárulhatod hol vetted! :-D Vagy már a Mattel-nél dolgozol? :-) Na, jó, vicceltem, de annyira szép munka!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Egyenlőre még a Mattel dolgozik Nekem is, és nem én nekik. :) Amúgy a faházból vettem, én csak szerettem volna kipróbálni hogy működik-e a dolog.Egy 10cm széles lécből szabtam ki a körformát, 8,5 cm széles lett és 29cm hosszú.
      Köszi a dicséretet! ;)

      Törlés