2015. augusztus 20., csütörtök

A múlt, a jövő, és egy kívánság...

Augusztus 20. nekem többet jelent, mint nagy általánosságban bárkinek.
Én ezen a napon, 3 évvel ezelőtt kezdtem meg a blogolást a kézműves dolgaimmal kapcsolatban. El is neveztem sajátosan álomalapítás ünnepének.
Persze nem akarom lenyúlni az egész ünnepet, mert azért körmenetet nem igénylek, de  tűzijátékot igen. :D
Volt már az elmúlt időszakban hogy nem volt időm készíteni semmit, de szerencsére eddig a legnagyobb problémámat az időhiány okozta, és ez azt jelenti hogy még mindig több az igény, és a tervem, mint amennyit a kapacitásom enged, szóval semmi szünetet nem tervezek, csak  utolérni magam, mint eddig is.
Úgy gondoltam, hogy idén ehhez az alkalomhoz egy jövőbeli projektet hozok előre, ezzel felborítottam kissé a tervezett menetrendet, mert hogy strandolós képeket ígértem, és az most amúgy is az ősziesre fordult időjárás miatt aktualitását vesztette, de ha lesz jóidő, lesz még strandolás is ígérem.
A kerekeskút lett a választásom a mostani bejegyzésemhez, 2 nap alatt igyekeztem elkészíteni,de csak szerkezetileg tudtam összeállítani.Azért nagy vonalakban hasonlít már  egy kerekeskúthoz, és a mostani célnak megfelel.Munka van még vele bőven, de legközelebb csak akkor mutatom meg, amikor a teljes szett elkészül.

A kútban pedig ott van számomra a múlt, a jövő és még a kívánság is.
Gyerekkoromban a Nagymamámnál volt egy kerekes kút, ami ugyan nem így nézett ki, hanem teljesen zárt volt, és nem tudunk belenézni, de mindíg nagyon félelmetes és titokzatos dolog volt belekukucskálni a fa közötti résekbe.Nyilván ott volt, egy számunkra ismeretlen, titokzatos ismeretlen világ. :)
A jövőt pedig az jelenti benne hogy egy későbbi, nagy jelenet része lesz majd.
A kívánság pedig, a kútba súgva, talán teljesülhet is, rajtam nem fog múlni. ;D




5 megjegyzés:

  1. Gratulálok a kúthoz, nagyon jó lett!
    Boldog álomalapítási ünnepet és sok - sok blogbejegyzést kívánok (ez utóbbit magamnak és a többi kedves olvasónak is... ) !!

    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Luna!
      A nagy lényeget pedig még el is felejtettem megemlíteni, pedig igen fontos, és most itt megteszem. :)
      Köszönöm Neked, és mindenkinek aki a továbbiakban is velem tart, és követ, vagy akár csak néha meglátogat, hogy megtisztel a jelenlétével, és a véleményével!
      Elvégre a blog nem csak rólam szól, hanem minden látogató is szerves része így a kis blogos életemnek.
      Köszönöm szépen!!!
      ;)

      Törlés
  2. A kút szokás szerint fantasztikus... Ééés
    Nagyon-nagyon boldogságos, kreatív, termékeny évfordulót és új baba-évet (meg mindenfélét) kívánok!
    Remélem, még sokáig megörvendeztetsz minket a fantasztikus alkotásaiddal és humoroddal.
    Emelem poharam, meg a kalapom, meg minden:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon szépen köszönöm drága Eye a sok jókívánságot!
      Igyekszem természetesen a jövőben is hozni a szokott formám. :)
      Egyenlőre úgy tűnik hogy a monumentális dolgok éve lesz a következő, az új baba éve. :) Olyan dolgok vannak a listámon, amik talán nem is hetekig, hanem akár hónapokig fognak tartani.Hamarosan mutatok is belőle újabb ízelítőt. :D

      Törlés
    2. Monumentális? Ez nagyon sokat ígérően hangzik!
      Nekem is van egy monumentális álmom, egy víz alatti Rómeó és Júlia erkélyjelenet Lagoonával és a barátjával, de nem vagyok biztos benne, hogy valaha meg tudom valósítani... Egyenlőre úgy néz ki, hogy talán amikor majd egy második pirinyóval leszek terhes, vagy valami ilyesmi :')
      De annak rettentően örülök, hogy neked viszont belefér az idődbe, és meg is tudod valósítani, amit eltervezel.

      Törlés