2014. április 27., vasárnap

Ave Kedveseim!

Újabb megbízást kaptam, egy gyönyörű, különleges, de mégis egyszerű, és nagyszerű ruha elkészítésére.
A stílust tekintve, kora római kori. :)
Ha nem lennének ennyire sűrű, extra tevékeny napjaim, akkor készítettem volna a fotózáshoz még pár kiegészítőt, ami csak fokozta volna a képek hangulatát, és nem csak egy egyszerű saruszerű lábbelit tudtam volna megalkotni.
A ruhához ezt a pamutpuplint találtam a legmegfelelőbbnek a meglévő anyagaim közül, sajnos nem a legtökéletesebb, de az ekkora méretű ruháknál a megfelelő anyagvastagság, és a kívánatos anyag esése, nem mindig érhető el.
Nekem mindenesetre ez most a legújabb kedvencem.



Hamarosan, amint ezt már megszokhattátok, újabb stílusú ruhával jelentkezem.

Lehet tippelni a stílusra! :)


2 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: awesome dress in white. Barbie is very elegant and glamorous. Keep in touch

    VálaszTörlés