2014. április 3., csütörtök

Csipkerózsika álma

Mi másról is álmodhat  Csipkerózsika, mint csipkéről, rózsákról, és rózsaszín anyagokról? :)
Na igen, és a Hercegről...
Herceget most nem fogok mutatni, de egy olyan ruhát igen, ami az előzőekben felsoroltakat tartalmazza.
Megrendelés alapján készítettem, és igyekeztem a leginkább hű maradni az eredetihez.
A ruha felsőrésze egy merevített fűző, a hátán szalaggal záródik, ennek megfelelően.
A szoknya derékrésze jobbra srégen szabott, és virágmintás csipke fedi a mintás fényes szatén anyagot.
Készítettem még hozzá egy rugalmas nylon harisnyát, és egy fehér kesztyűt.
Aztán még egy pár fülbevalót, amelyet rombuszformára fűztem gyöngyökből.
Fotózás után, ismét a pár képkockából készítettem egy extra mini képsorozatot, a ruhapróbáról.
A modellem ezúttal a testcserés Teresa lett, aki új frizurát is kapott.
Lett egy kevés frufruja, és a végéből is vágtam, hogy a nagy hajtömeget kicsit ritkítsam.








2 megjegyzés:

  1. Hola, que bonito vestido, las medias y el corse son muy lindas, la linea diagonal de la falta ha sido un detalle original, hasta pronto.

    VálaszTörlés