2014. április 17., csütörtök

"Tojáshölgyek"

Húsvét közeledtével, a következő bemutatóm is húsvéti "köntösbe" öltöztettem. :)
4 kalapot horgoltam 2 színben, amely különböző mintájú, és díszítésű.
Ezeknek a bemutatására pedig újfent nem Barbie babákat alkalmaztam, hanem "Tojáshölgyeket". ;)

A 3 Tojáshölgy által bemutatott kalapok:

Elsőként egy kifinomult eleganciát kifejező kalap, hasonló stílusú Tojáshölgyek számára javasolt Húsvéti viselet:


A második,  Romantikus stílusú  Tojáshölgyemények számára készített:


A 3. pedig, egy szatén hortenziaszirmokkal díszített fehér kalap, a természetesség és a visszafogott romantika kedvelői számára:


Aztán miután belendültem a Tojáshölgyek fotózásába, mutattam még néhány korábban készített darabot:

Mint például a vagány Tojáscsajok számára viselhető Cowgirl szettet (a fotó hátulról készült):


..és az Okostojás kategória is képviseltette magát a kis rövid kalap bemutatómban:
;)

Ráadásként pedig a 4. horgolt kalap, amihez már Barbie kobakját vettem igénybe a fotózásnál:


Amely elől nagy karimával készített:


Az utolsó képen pedig a kalapot viselő Baba a korábban készített Talicskában ;)



2 megjegyzés: