2014. május 19., hétfő

X-faktor 2014

Az X-faktor 2010-ben Magyarországot is meghódította, azóta is évről-évre nézők millióit ülteti képernyő elé az éppen aktuális évaddal.
Az 5. évadban, 2014-ben is kipróbálhatják a bátor jelentkezők az ének tehetségüket.
Minden egyes évad alkalmával, amióta belekezdtem a Barbie ruha gyártásban, megihlet a műsor.
Ez a mostani bejegyzésem fő témája is, pedig kivételesen véletlenül alakult így. :)
Egy piros pörgős szoknyát kellet elkészítenem, amihez a fotózásra egy hozzá illő színű felsőt szerettem volna keresni a ruhatáramban.
Keresés közben, a kezembe akadt a korábban kötött X-faktor feliratos, kézzel készített mellényem.
Egyből jött is az ötlet, hogy a szoknya másodlagos szerepet fog kapni,  a fotózás pedig egy kis történetet. 
A történet másik "résztvevője" a kameraállvány.
A napokban vásároltam a fotózások megkönnyítésére, és miután összeszereltem a történetet is átírta egyből.
Így született meg Barbie, az új Generációs, 5.évad X-faktor stáb egyik Operatőre.
A promóciós fotózáson pedig a piros pörgős szoknya is jól látható.








4 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: that skirt is awesome. I really like your photos. Keep in touch

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello Marta! Thank you for your nice comment. I'm happy. :)

      Törlés
  2. Nagyon csalafinta az első két fotó! :-) Operatőrök játéka: ki kameráz kit és mivel? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ugye-ugye, a kis szemfüles. :) A telefonommal készítettem az első 2 képet.
      Utána pedig már én voltam az állvány mögött. :D
      Nagyon jó kis szerkezet, és nagy segítség lesz a fotózásnál, nem is tudom, miért nem gondoltam rá korábban.

      Törlés