2014. április 13., vasárnap

Húsvéti készülődés

Most olyat mutatok, ami a bizonyos  Barbie Gardróbba se így, se úgy nem férne el.
Az hogy se így, se úgy, azt jelenti hogy a méretei miatt sem férne be, de még az anyagát és a funkcióját tekintve sem ruhaneműként tekinthető, így semmi keresnivalója sincs a ruhásszekrényben. :D
Aztán a méretei miatt viszont, mégiscsak Barbie.
Legalábbis a lehetőségekhez képest az Ő méreteihez modelleztem.
Az asztalos szakma, már gyerekkoromban is nagyon vonzó  volt számomra, de hogy is néz ki az, ha egy Lány asztalosnak áll?
Már akkoriban is, talán a kreativitás végtelen lehetőségét láttam meg benne.
Mindig is szerettem fúrni-faragni, még a technika órákon, és a család kis műhelyében, ahol én voltam az, aki mint egy láthatatlan manó, állandóan mindent eltüntettem, és többnyire ezért sem szerette az Édesapám, ha betettem oda a lábam.
Most viszont ha eltűntetek valamit, az csak Nekem okoz fejfájást, amikor keresni kell.
Nos tehát a dolog, amit szeretnék bemutatni, az egy fából készített mini Talicska.
A funkciója dekoráció jellegű, és Húsvét közeledtével ehhez mérten alkottam meg.




A Húsvéti készülődés pedig Nálunk már megkezdődött:



 Psssszt! A Művész alkot!!!



2 megjegyzés:

  1. Imádom! :-) Nekem úgy tűnik asztalosnak is remek lennél! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon Drága vagy!
      Egyenlőre folyamatosan azzal kell szembesülnöm, hogy a szabásnál nem mindegy hogy olló, vagy fűrész, és hogy textil, vagy fa.
      Először olyan közel rajzoltam fel a fára az alkatrészeket, szorosan egymáshoz, hogy nem tudtam fordulni rendesen a fűrésszel.
      Azóta ezt is megtanultam, és lett egy könnyen forgathatós mini fűrészem is.
      Örülök hogy tetszik, ezért biztos hogy lesznek további hasonló próbálkozásaim. :)

      Törlés