2015. június 30., kedd

Székely sztori

A következő sztori ,több különálló dolog bemutatására született.
Egy favágó szettet, ami egy fűrészbakból, egy fakeretes fafűrészből,és egy kis baltából áll, illetve a favágó ingjéből, aztán egy bográcsállványt bográccsal, és még a korábban készült puskát szerettem volna egybegyúrva, történetre fűzve megmutatni.
A székely stílust az elkészült ing adta meg, és arra építettem a mini történetet.
Íme:

-Két székely az erdőben :


-Idesapám igaz, hogy ebbe az erdőbe nem lehet eltévedni? 

 
 Idesapám?


 IDESAPÁM!?!?!?


 
Székely fia, így egyedül halad tovább.Egyszer csak egy tisztáshoz, és egy kicsit a favágáshoz ért...




 El is kezdett fűrészelni.


  
Szorgalmasan fűrészelt, amíg kellő mennyiségű kugli nem lett:




  
Azután felhasogatta a kis baltával:



Majd összeszerelte a bogrács állványt, és feltette rotyogni a bográcsba a gulyást:




  
Mikor leégett a tűz, a gulyás is abbahagyta a rotyogást.Megfőtt :)



Ekkor a Székely fia neszt hallott a fák közül kiszűrődni.


  
IDESAPÁM!?!?!?



 Majd mikor meglátta a bokrok közül kiszaladó fenevadat, felkapta a puskáját, és eliszkolt.


  
A maci pedig felfalta a gulyást, majd édesen elaludt.





:)


2 megjegyzés:

  1. Fú, már amikor megláttam a facebookon a kis baltát (amikor még nem tudatosult, kié a poszt, csak a fotót láttam, azt hittem, igazi... Mondom, formatervezett, mi? Ez egy tök szimpla balta... Aztán leesett:D Reggel van, na:) Szóval, amikor megláttam, akkor sejtettem, hogy itt valami nagy állatság lesz, de azt nem gondoltam, hogy ennyire beletrafálok! Te aztán megadtad a módját! A poénok nagyon fájdalmasak, nem olyan frissek, mint általában az eddig megismert humorod, de ez pont nagyon passzol a székely témához. (Azért persze féltéglával se lehetett volna leverni a képemről a vigyort, míg végiglapoztam!) Az ing nagyon szép lett, a kiegészítők baromi élethűek, és külön jók a természetes fények (és rányékok). Grat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Nagy öröm ez nekem, hogy megtudtalak Téged is mosolyogtatni. :D
      Hát állatság lett, az tutti, nem vagyok egy nagy történet író, de valahogy beugrott ez az ízes beszéd, és egyszerű csattanós székely humor, főként amikor a bajuszt felragasztottam.
      Ezt sikerült kihozni belőle, és magamból, a következőkben nem biztos hogy tudok sztorit kerekíteni a dolgokból, mert elég szélsőségesek, de sajátos humorral fűszerezve csak megpróbálom. :D
      Ez komoly hogy valódinak gondoltad a baltát? :) Akkor tényleg egész jól sikerült. :)
      Mondjuk igen, az szemléltette volna jobban ha a baba kezébe adom, de valahogy nem tudtam jól belehelyezni a tenyerébe, és így csak önmagába kaptam lencsevégre.
      Egy kis kulisszatitok, hogy a balta nyele valóban fából van kivágva, és formára csiszolva, de a foka az vékony kartonpapír, erős ragasztóval rögzítve, több rétegbe, furfangosan, egyre kisebbre, hogy az ék alak meglegyen.Aztán csiszoltam, és festettem.
      A fények meg jöttek, nem manipuláltam mást csak a tüzet, mert az a fotózásig nem készült még el, de ma arra gyúrok, már folyamatban van, ha sikerül, azért szerintem lefotózom, és megmutatom.
      Addig is köszi mindent, a lelkes hozzászólást, és a dicséretet!
      Igyekszem tovább szórakoztatni Téged is! ;)

      Törlés