2015. június 17., szerda

Huszárruhák

3 Huszárruhát készítettem az elmúlt hetekben.
Ami a munkámat lassította az a megfelelő alapanyag beszerzés volt, és az, hogy közben más projekteken is dolgoztam.
A képek sajnos nem tökéletesek, még mindig fényképező problémákkal küzdök, de már nem akartam az időt tovább húzni, így fotóztam amivel tudtam, a telefonommal.
A ruhák egyik érdekessége, hogy 10méter arany zsinórt dolgoztam el, ezen még én is megdöbbentem, mert nem számoltam anyagszükségletet, egyszerűen csak azt vettem észre hogy rohamosan fogy.
Nem is az alap megvarrása volt a nagy munka, hanem a zsinórozás.
A Nadrágok gumitalpalóval készültek,és  akár csak az igazi, huszár zsinórozottak lettek.
A Csákókat huszárrózsával, és huszárkötéssel készítettem.Ugyan a huszárkötés rejtély maradt a számomra, de megpróbáltam azt a hatást elérni vele.
A Dolmányok pedig elöl, hátul, alul, felül, és még egy kicsit az ujja alján is zsinórozottak. :)
Amíg nálam vannak még a ruhák, szeretnék majd még jobb képeket is készíteni, ugyanis még korábban mini sztoris tervem is volt a ruhák bemutatására.
Addig pedig, a most készült képek:






7 megjegyzés:

  1. Gratulálok, nagyon szépek lettek! Nem is gondoltam volna, hogy 10m a zsinór. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Igen azért is írtam, mert szerintem sem látszik, de 10m-t vettem, és mind elfogyott.Az tény hogy azért hulladéka is volt rendesen, mert a végeit vissza kellett fűznöm a fonákoldalra, és minden ilyen esetben kb 8cm ment veszendőbe.

      Törlés
  2. Hát ez nagyon szuper lett! Nem is nagyon tudok mit hozzáfűzni. Nagyon klassz, hogy ilyen sok fiú ruhát készítesz! A fejfedők is fantasztikusak.

    (Bocsánat, de muszáj egyszer jeleznem, utálom, hogy csak google profillal tudok kommentelni. Szeretném használni a wordpresszes, vagy open ID-s verziót, de azzal egyszerűen nem enged bekommentelni. Fúúúj.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!
      A fejfedőket egyszerűen kartonpapírból készítettem, és akrillal festettem, és lakkoztam, így a legegyszerűbb része volt a szettnek.
      Reméljük egyszer megérik a dolog, és a rendszerfejlesztés során enged majd belépni és kommentelni nem csak google profillal. de addig is szeretettel látlak itt így is. ;) Puszi!

      Törlés
  3. Szia! Most leltem rá a blogodra. Mit mondjak majdnem mindenhez tudnék most megjegyzést fűzni, mert tényleg igényesek a munkáid. Ez a huszár ruha nekem is a bögyömbe volt, van, lesz. De jó ha 10 évente ráveszem magamat erre. Az egész azért is lett ilyen szép mert az alapja is jól lett megcsinálva. (kabát és nadrág) Hajrá! A csizmát honnan vetted hozzá??

    VálaszTörlés
  4. Szia! Most leltem rá a blogodra. Mit mondjak majdnem mindenhez tudnék most megjegyzést fűzni, mert tényleg igényesek a munkáid. Ez a huszár ruha nekem is a bögyömbe volt, van, lesz. De jó ha 10 évente ráveszem magamat erre. Az egész azért is lett ilyen szép mert az alapja is jól lett megcsinálva. (kabát és nadrág) Hajrá! A csizmát honnan vetted hozzá??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, és örülök hogy Te is itt vagy, és hogy olvasol!
      Nekem nagy kedvenceim a fiú ruhák, valahogy az utóbbi időben szinte csak azokat készítek, bár már egy ideje nem csak a magam örömére, hanem kérésre, ezért is tűnik úgy hogy káosz van a témákban.
      Ha szeretnél huszárruhát varrni, akkor már tapasztalatból tudom mondani, hogy a gabardin tökéletes alapanyag hozzá.
      Hatalmas a színválaszték belőle, könnyű vele dolgozni, tökéletes a tartása, és viszonylag könnyen beszerezhető bárhol.
      Sok más színem is van belőle, és tervem is jónéhány, mindig éppen az időhiány szab csak korlátot hogy elkészülhet-e a tervem vagy sem.
      Kevés turpisság van a képeimben, az egyik a csizma. :) Ha jobban megnézed, akkor nem látszik a lábfeje(mert nincs is) :) .
      Azért nincs mert csak a fotó kedvéért csináltam és ezért túl nagy munkának gondoltam azt hogy teljesen megcsináljam.Kartonpapírból készült egyébként, és akrillal festettem, majd lakkoztam.Amúgy simán meglehetne papírból is az egészet csinálni, de nem akartam több időt tölteni vele.Hiányzott volna a képről nekem ha nincs, de a megrendelőnek van hozzá.



      Törlés