2015. június 22., hétfő

Pizsamaparty még mindíg :)

Hüpp-hüpp-hüpp,Barbie trükk. :D
Történt egy kis malőr az imént a blogomban.A tegnap feltett posztomhoz szerettem volna csatolni egy újabb képet utólag, ahol az elkészült rózsaszín hálóruhára már felvarrtam a lemaradt csipkét.
Ahogy beillesztettem a képet, egy technikai probléma miatt, amit valószínű hogy a rendszer okozott, az egész addigi bejegyzésem eltűnt...
Aki a tegnapiról lemaradt, annak már csak ez a kis magyarázkodós rész maradt. :)
Bizonyára mindenről a csipke tehet. :D






10 megjegyzés:

  1. Csillagos ötös! :-) Nagyon kellemesek a színek, és látszik a lágyság, a csajszik érezhetően lubickolnak ebben a pihe-puha ágyikóban. Nagyon szeretem a formapárnákat, és tervben volt nekem is régen, hogy varrok ilyeneket, de aztán nem volt frappáns soha sem, és meg is feledkeztem róluk. Viszont most, hogy újra eszembe juttattad őket, köszi az ihletet, már tudom is hova lennének jók! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi Drága Boróka!
      Örülök hogy tudok időnként ihletet adni néhány dologgal kapcsolatban.
      Ez a felhő formájú nekem egyébként nagyon bejön, még az is lehet hogy varrok magamnak is. :D Amikor ránézek a szettre, nekem is kedvem támadna belehuppanni az ágyikóba. :) Nem bíztam a véletlenre, a matrac 2cm vastag puha szivacs.

      Törlés
  2. Fúúú, én is követném a jányok példáját! A díszpárnák tényleg imádnivalóak, nekem a napocskás a kedvencem. A hálóingek is pazar darabok, főleg a szivecskés-arcos! Szeretem a szivecskáket.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Baby!
      Ez a mai napi időjárás már csak ilyen, ágyban maradós, zsibbadós, úgyhogy nem csodálom hogy Te is így érzel.
      A szívecskés,baglyos vasalható matricáimból pedig még van jópár, úgyhogy lehet hogy párszor még lehet majd nálam látni.:D

      Törlés
  3. - szivecskéket, bocsánat, egy ujjal gépelek, bal karomban a ded...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi, értettem elsőre is, ha félregépelsz, én simán tudok fálreolvasni. :D

      Törlés
  4. Nagyon jó dolguk van a lányoknak. Így reggel én is inkább visszamásznék az ágyikóba szunyókálni. Azt a felhős párnát magammal vinném.. :) Szép lett minden!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi luna!
      Látod a modellek élete nem mindíg kemény munkából áll, mert a pizsamamodellek napközben is lustálkodhatnak. :)

      Törlés
  5. Bagoly!!! Imádok mindent, ami bagoly-baglyos!!! Szuper a "szemkötő" (nem tudom, mi a hivatalos elnevezés). Nálunk jelenleg elég hűvös van, úgyhogy irigylem a csajszikat a pihe-puha meleg (és gyönyörűszép színű) takarók alatt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Mónika!
      Igen, az időjárás rásegít a puha, meleg ágyba való vágyódásba, lehet hogy ez segített nekem is abba, hogy ezt a hatást elérjem a készítése során. :)
      Talán szemkötő a hivatalos neve, és szemmaszknak hívom, de a lényeg hogy igen picike. :D

      Törlés