2015. június 4., csütörtök

Amikor "túl jól sikerül" valami....

Nem is tudom magamnak mással megmagyarázni azt, ami történt, csak hogy megelevenítettem a fantáziavilágot, azzal hogy túl reálisan akartam ábrázolni... :D
Na persze van ennél egyszerűbb magyarázat is a történtekre, de képtelen vagyok ezt a megfoghatatlan egybeesést kitörölni a fejemből.
Úgy kezdődik a történet, hogy egy mini fotóstúdióhoz készítettem kellékeket.Egész pontosan egy stúdióvakut, és egy derítőernyőt.
Aztán már azt is kitaláltam hogy fürdőruha fotózás lesz a "fedősztori" a két elkészült kiegészítő bemutatásához.
El is kezdtem a fotózást, de egyszer csak a fényképezőm ami egy viszonylag új típusú Samsung gép, már nem kapcsolt be, amikor az elkészült képeket szerettem volna átnézni rajta.
Csupa szerencse hogy eszembe jutott hogy a vadkamerával betudom olvastatni azt a pár képet is.
Aztán próbálkoztam a telefonommal még , de nem túl bíztató, mert pont amit szerettem volna kidomborítani a történetben, hogy a derítőernyőre és a vakura miért is van szükség, az élesség és az árnyékmentesség miatt, így most nem hogy nem sikerült, de viccesen még az ellenkezőjére is fordult. :)
Na hát ennyit a sztoriról, viszont van 3 olyan képem amin talán még felismerhető a két eszköz, ha nem is túl éles a kép. :D



12 megjegyzés:

  1. Hát, tudod, most is csak nézek milyen mesterien készítetted el a stúdiós tárgyakat! Amikor én csináltam "A Szürke Kisegér" sztorit, nem mertem belevágni egy ilyen berendezés elkészítésébe, pedig tervben volt, de totál fogalmam sem volt róla, hogy ezek a cuccok hogyan is néznek ki, meg mekkorák is kellene legyenek... Meg, hogy mi is kell oda pontosan... Úgyhogy, ha most volna koronám, átadnám neked! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Drága Borókám! Ez a koronás dolog írtó cuki, köszi! ;) Azért ha megtalálod a koronád, tartsd csak meg, az Téged illet! Az ernyővel volt némi "összetűzésem". Elárulom hogy 2.nekifutásra jött össze. Az első valódi fehér impregnált anyagból készült, amikor még azt gondoltam hogy eltudom készíteni sk. a fém merevítést. Hát próbálkoztam, hajtogattam a drótot, de egyszer csak feladtam. Ez rajzlapkartonból készült, pár réteg fehér festék és pár réteg lakk erősíti.Így is van benne drótozás, de maga a test formáját nem az adja, hanem a merevített papír.Szóval a többi ehhez képest már "sétagalopp" volt. A vaku önmagában elég nagy, de a valóságban is hatalmasak vannak, a baba mellett reálisnak gondolom a méretét. Szerintem bátran készíts Te is, ha gondolod szívesen segítek. ;)

      Törlés
  2. Oké, erre már tényleg nem tudok mit írni. Te egy őrült vagy :DDD
    és persze, qrvajó, meg minden :D
    (bocsánat, kicsit szét vagyok csusszanva momentán, de muszáj volt reagálni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, tudod igyekszik az ember... :D Még ha az igyekezet az őrültség felé is hajlik.
      Abszolút örülök hogy a drága idődből szakítasz pár percet is rám, ne is fogd vissza magad! ;)
      Puszi!

      Törlés
  3. Nagyon helyes! A konvenciók fölé kell emelkedni, ahogy írod is a mottódban, éljen a szárnyaló képzelet és annak minden fantasztikus manifesztuma!

    Hogyne szakítanék, pláne a nyári pangásban... Az utóbbi két posztomat szinte feleannyian sem nézték meg, mint az azelőtti átlag statisztikám. Ez borzasztó!:D Biztos mindenki nyaral, vagy másnak is feltűnt a süllyedő színvonal? :D - Ez persze kizárólag rám vonatkozik, nem a te utóbbi pazar villanásaidra.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én pazar villanásaim úgy tűnik még a biztosítékot is kiverték. :D Szó szerint , mert úgy néz ki,hogy a fényképezőgépem aksija dobta be a törölközőt.
      Lehet hogy szabin vannak a látogatóink, de nyugi, minden szabi lejár egyszer. :) Én is aktív követőd vagyok, még ha nem is sokat dobok a latba, csak +1 fő, de igyekszem majd ennek többet jelét is adni, és nem csak szájat tátogatva gyönyörködni a munkásságodban. ;) Semmi süllyedő színvonalat nem véltem felfedezni, sőt! Csak így tovább!

      Törlés
    2. Jaj, nagyon kedves vagy:) Dehogynem dobsz a latba, szeretettel látlak!! Máris jobban érzem magam, és remélem, ezzel az aksi is így lesz :D

      Törlés
  4. Szia
    Nagyon klassz lett, és a többi bejegyzésed is nagyon tetszik!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia luna!
      Örülök nagyon hogy Te is itt vagy, és hogy tetszik a munkásságom.
      Köszönöm!Várhatóan még pár száz bejegyzéssel tudok majd még szórakoztatni, ha meglátogatsz, akkor Téged is.

      Törlés
    2. Köszönöm, várom az újabb bejegyzéseket!! :)

      Törlés
  5. Hello from Spain: awesome pics. She look like a top model. Great!! keep in touch

    VálaszTörlés