2014. július 3., csütörtök

Kétajtós szekrény

Ismerősnek tűnhet a most bemutatott szekrényke.
Az előzőekben már megmutattam, amint a szerkezetileg összeállított, és alapozott állapotában a Barbie lányok tesztelték, hogy mennyi ruha fog elférni benne. :)
Ahhoz képest a változás nem túl nagy, visszafogottan elegáns külsőt, és dögösen vagány belsőt kapott.
Nemhiába, imádom ezt a fekete fehér szalvétát. :)
Megfelelő erősségű mágnes, amitől az ajtók a helyükön maradnak, és füles gombból készült fogantyúkkal nyílnak.
Elvégre varrónőből, hirtelen nekifutásból lettem alkalmi asztalos. :)
:D






6 megjegyzés:

  1. Úgy néz ki, hogy most már két asztalos ismerősöm van! :-) Nagyon tuti lett, ügyi vagy!!! Tetszik kívül-belül. Totál, mintha gyári lenne. A hobbiboltban szoktam látni hasonló szekrényeket, fadobozokat, úgyhogy tényleg profi munkát végeztél!! Az a piros akasztó hogyan működik? Imádom ezeket a ruhákat is... A csajszi is csinos, és a karkötője is tetszik. .:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi a kedves szavakat! :)
      Valóban igyekeztem, bár gyárinak nem nevezném, de ez csak az amatőrségemnek köszönhető.
      A "kézjegyem" benne van bőven. :D
      A piros vállfa egy újítás.
      Méghozzá én sziluett vállfának nevezem.
      Készítettem hozzá is sablont, szóval fogok majd még ilyet készíteni, és meg is mutatom.
      Ha nem is videó formájában, de képet mindenképp.Azért hasznos, mert elég sok olyan ruhát varrtam, aminek nincs vállrésze, így ezzel ugyanúgy belehet tenni a szekrénybe, mint a vállpántost.
      Bár jó megoldás az is, ha akasztót varrunk a ruhába. :)

      Törlés
  2. nagyon szuper lett :D és a belseje imádom tényleg szép az a fekete-fehér szalvetta :D remélem majd lesznek még hasonló darabok a blogodon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi!!
      Képzeld, hamarosan készítem a szekrényke polcos változatát.Egyenlőre még én nem tudom hogy milyen lesz pontosan, de lesz az tutti.
      Örülök ha Te is várod, ad egy plusz lendületet. :)

      Törlés
  3. Hola, que bonito, hiciste un gran trabajo. Hasta pronto.

    VálaszTörlés