2014. június 18., szerda

Kétajtós szekrény, és a társai :)

Hogy hova tűntek a babák?
Hát a szekrénybe bújtak. 
:)



A szekrény pedig egy készülőfélben lévő,  kétajtós ruhásszekrény.
Egy nagyon kedves ismerősömnek készül, aki már legalább 2 ruhásszekrénybe való ruhát rendelt tőlem.
Ugye amikor egy Nő benéz a szekrényébe, és megjegyzi: "Nincs egy rongyom sem amit felvegyek!", aztán az hogy mindezt nincs hová tenni. :)
Szóval ez most a nincs hová tenni verzióra jelent megoldást.
Életem első saját készítésű szekrénye , de a készítés minden pillanatát élvezem, az összes nehézségével együtt.
Hamarosan teljesen elkészül, csak már nem bírtam nem megmutatni, és készítettem róla pár fotót.
Aztán egy ekkora projektnél mindig van valami ami beelőz.
Így született mindeközben egy ruhaállvány.
A legkisebb Unokahúgomnak készítettem, a hozzátartozó vállfákkal együtt.
A vállfák készítéséről pedig készítettem egy rövidke videót.

Az állvány:


Végül pedig a videóm a mini vállfák készítéséről:



4 megjegyzés:

  1. Hello, you did a very good job. I like the hangers, I can use many hangers for my own dolls too! I already follow your blog and would like to invite you to visit my blog if you like ^_^. Linda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello Linda! I like your blog! ;)
      Thanks for everything!

      Törlés
  2. Hello from Spain: I like your new wardrobe. Great idea. Fabulous job. Keep in touch

    VálaszTörlés