2014. július 10., csütörtök

Foci vb 2014

Először is megjegyezném, hogy nem viccből szántam elkészíteni a következő ruhadarabot.
Amikor elkezdődött a Foci vb 2014, már erősen gondolkozóba estem, hogy melyik csapat mezét készítsem el.
Az Én nagy kedvenceim sajnos elég hamar kiestek, és tartottam tőle, hogy ha nekiállok megvarrni valamelyik nemzet mezét, a kiesésük által tulajdonképpen aktualitását is veszti.
Aztán amikor már körvonalazódott a döntőbe jutás esélye, akkor eldöntöttem, hogy Brazília csapatmezét fogom megvarrni.
Már csak egy meccset kellett volna megnyerniük, azt a bizonyost...
Abban a pillanatban, amikor ilyen csúfos vereséget szenvedtek, dőlt rommá a nagy tervem.
Így végül valóban aktualitását vesztette.
Azért mégis csak készítettem egy egyszerű pólót, ami ha más nem, emléknek megteszi.
Ehhez pár képkocka, pár sor  megjegyzéssel  :D


Hogy hol járt Ő Szőkesége az elmúlt időben?
Brazíliában volt, 1 hétig. :) (1:7)
A reptéren kaptam lencsevégre.

Megkérdeztem, hogy mi történt.
Erre nem válaszolt, csak a fejét fogta.
 Majd hátat fordított. :(


 Aztán felpattant, és elővett valamit a bőröndből.


Egy eredeti Puma stoplist.

Ugyan a legkisebb méretű, de ebbe még nőni kéne.


Ha belenő talán még focistának áll Szöszi . :)



Ui. :


2 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: nice team jersey football in Brazil. Brazil was eliminated by Germany this week. A pity!. . Keep in touch

    VálaszTörlés