2014. július 15., kedd

Teniszruha bajnokság

Ha egy gondolat elindul.... 
A múltkori Foci Vb-s bejelentkezésem következménye, hogy most ismét sporttal kapcsolatos szösszenettel, és ruhákkal jelentkezem.
Teniszruhákat készítettem, 3 különböző modellt.
A szabad mozgást a rugalmas anyag, és a megfelelő szabás adja.
Az anyagból már készítettem többször ruhákat.
Készült hastáncruha szett, fürdőruha, balettdressz, és most már tenisz szoknyák is bővítik a palettát.
A projekt pedig egy teniszütő készítésével indult. :)
Az ütőhöz szükséges anyagok: 
Villanyvezeték, memóriadrót, ragasztószalag, és damilcérna.
Valóban fel van húrozva, akár egy igazi, és ugyanúgy kötésbe vannak a húrok, csak épp annyira vékony a szál, hogy a képeken alig látszik. :)

A bemutató, és a meccs a bevonulással kezdődött:


Szerva indul:


  


A meccs utáni fotózás:


Fotózás közben egy eltévedt vízipólós fiú került a képbe:)
Elvégre most zajlik a 2014-es férfi vízilabda Eb, Budapesten.




Egy közös fotó is készült a találkozásról:




4 megjegyzés:

  1. nálam a fekete-sárga az abszolút befutó, és tudom ez nem a három kivánság, de mondjuk egy golfruha bemutató is nagyon tetszene nekem :D :D :D Továbbra is rajongok a ruháidért :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Nagyon örülök!
    Golfruha? Nagy ötlet! Még hogy nem kívánságműsor? :)
    Már kattog is az agyam ruha ügyben. :D

    VálaszTörlés
  3. Most már aztán ide is írok! :-) Látszik a rengeteg munka a képeken, a pózok, beállítások elképesztően élethűek, a ruhák mind csinosak, a legkedvencem a fehér szoknya... A teniszütő pedig elképzelésem sincs hogyan csináltad, hiába mondod miből van, annyira hibátlan, hogy totál gyárinak néz ki. Szuper lett!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig örülök a kedves szavaidnak! Már csak ezért is érdemes tűt és cérnát a kezembe venni. :)
      Köszike!
      Azt persze elhallgattam, hogy az ütő hozzávalóit beletettem egy kalapba, elmormoltam egy varázsigét, és végül kivettem belőle az ütőt. :D
      Ha valaki érdekel, szívesen elmondom a varázsigét. ;)

      Törlés