2014. február 28., péntek

Félreérthetetlenül Tavasz!

A napokban kaptam fotók alapján megrendelést, újabb ruhákra.
A közös mindegyikben, hogy gyönyörűek, könnyedséget és vidámságot sugallnak, és rózsaszínűek. :)
Egy Tündéri Kislány részére készülnek.
Az első egy tüll réteggel ellátott rózsaszín alapú, fehér pettyes szoknya,  felsőrészének letisztultságának ellensúlyozására, szintén rózsaszín pettyes ujjakkal.
Az ujjak különlegessége viszont az, hogy nem a ruhára varrtam fel, hanem egy mini boleró részei.
Így ezt a bolerót nem csak ehhez a ruhához, hanem külön egy másik ruhához is lehet használni.
Ezek a pasztell színek engem is elcsábítottak, és valahányszor csak ránézek a ruhára, színes lufik, és a színes vattacukrok jutnak eszembe.
Talán ilyenkor az ember lelke már kivan éhezve erre az érzésre, és nem véletlenül készítettem még anno el az első olyan ruhámat, ami az anyaga alapján a Vattacukorlány ruha elnevezést kapta.
Azt gondolom, hogy ebből a rózsaszín pettyes anyagból is fogok készíteni még hasonló ruhákat, annyira édes, akárcsak egy szem cukorka. :)
A fotózással viszont némileg meggyűlt a bajom, hiszen nem találtam megfelelő fényviszonyokat a lakásban, ezért aztán fogtam a felszerelésem, és kimentem a hatalmas diófánk tövénél nyíló hóvirágok közé fényképezni.

Ennek hatására pedig még a nap is kisütött:


A boleró bemutatására pedig készítettem a ruha hátáról is fényképet:



A tavaszi hangulat fokozásáért pedig az igazi tavaszidéző zene, gyönyörű virágokkal és tájakkal kombinált videó formájában.
Kellemes kikapcsolódást kívánok hozzá! :)






2 megjegyzés:

  1. Hola, te ha quedado muy bonito, por aca los dias ya son muy soleados y calurosos, hasta pronto.

    VálaszTörlés
  2. Hola Lindaivette!
    :)
    Muchas Gracias por el tiempo bueno! :)

    VálaszTörlés