2014. február 12., szerda

Abrakadabra

Nem szoktam egy elkészült ruhát többször bemutatni, és most sem ez a szándékom.
Julián ruhájához készítettem egy Cilindert, amit valójában másodikra sikerült pontosan méretre gyártanom.
Így sem gond, hiszen az első darabot kineveztem női cilindernek.Ehhez bordó szaténszalaggal díszítettem.
Ahogy kész lett, gondoltam hogy úgy mutatom be, ahogy az elsőként eszembe jutott.
Tehettem volna, hogy az egész szettet együtt ismét lefotózom, ehelyett készítettem egy rögtönzött mini képregényt.
:)
A történet röviden:
Miután az újdonsült Cilinder tulajdonosunk, erős varázserőt kezdett érezni a zsigereiben, ki is szerette volna próbálni efféle tehetségének meglétét.

Elsőként bemutatta bájos segítségét, Terezát :


Megkérte, hogy segítsen Neki. Miután a kabátot levette, kérte hogy vigye ki :


Ezután pedig, hogy segítsen a varázslatban.



A cilindert kellett megfognia, és erősen koncentrálni a tavasz érkezésében.



Hogy miért pont a tavasz gondolata volt a varázslat része?Talán tavaszt szeretett volna egyből varázsolni. :)

Erős koncentráció, némi körzés a varázspálcával, izgalmas másodpercekpercek, éééééééééééééééééééééééééééés:




 Ha tavaszt nem is sikerült egyből varázsolni, de a nyulas trükk, túl jól sikerült! :D


6 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: great swimsuit. Nice pictures. Great Wizard. . Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek a cilinderek, és az a nyusziiiiiiiiiiiiiii!!! A szerelmem!!!! :-) Lehet, hogy a jövőben minden ruhádat ilyen rövidke, frappáns történettel kéne bemutatnod!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike!
      A Cilinderhez jár a nyuszi! Úgyhogy :)
      Ilyen hosszú történetet nem ígérek, de majd igyekszem mindig érdekessé, és kissé szórakoztatóvá is tenni a ruhák bemutatását.

      Törlés
  3. Hola, es un truco muy bueno, con traje tan coqueto, y el conejito de Teresa muy tierno, hasta pronto.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola Lindaivette!
      Muchas gracias! Es muy amable! La magia adicional esperada!
      ;)

      Törlés