2014. február 10., hétfő

A Garde-robe, és ami mögötte van

Szeretnék kicsit még a bemutatkozásra koncentrálni, és minden olyat, ami a jövőbeni megjelenésem jellemzi, és vázolja fel, elmesélni.
Alapvető szakmámat tekintve, a varrás nem csak hobbi jelentőségű, anno kislány koromban a varrásban találtam meg azt az érzést, amire azt éreztem, hogy igen, Nekem erre van szükségem, ezt tesz a szabadidőmben is boldoggá, ha "tűt és cérnát vehetek a kezembe".
Ennek hatására, ruhaipari technikumot végeztem.
A piac sajnos kevésbé tette lehetővé, hogy ebben tudjak kibontakozni, és ezért idővel el is kezdtem átértékelni a varrás iránt érzett szeretetem jelentőségét.
Ami a jelenben is tart, sajnos új szakma felé kellett nyitnom.
Úgy hozta az élet, hogy jelenleg is mérlegképes könyvelő tanoncként koptatom a padot, ezért időközönként a blogolást, és a varrást kénytelen vagyok némileg szüneteltetni, hiszen a tanulás is egész embert kíván.
Annak pedig hogy új szakmát kezdtem el tanulni, mégiscsak sokat köszönhetek.
Méghozzá azt, hogy a lelkem belülről elkezdett pánikba esni, hogy az eredeti szakmámat ezzel "felülírom", és egyre nagyobb késztetést éreztem, hogy valahogy visszakapjam a textilből való alkotás lehetőségét.
Így, és egyéb, úgymond véletlenek soraként jutottam el oda, hogy Barbie babaruha varrásba kezdtem.
Ez már ott tart, hogy 2éve foglalkozom vele, és minden ezzel kapcsolatos tevékenységgel.
Eddig is már találkozhatott Velem bárki, aki legalább egyszer ellátogatott a /http://barbietrend.blog.hu/ korábban vezetett blogomra.
A stílust tekintve, változatos ruhákat, és dolgokat készítettem ezidáig, viszont az utóbbi időben letettem a voksom a barokk stílusnál, és ehhez képest alakítottam át a meglévő Barbie modelljeimet. :)
A babahaj átültetést Boróka hatására kezdtem el, Ő nyújtott segítséget, és hatalmas biztatást.
Az első baba, egy már amúgy is megcsonkított frizurás szépség volt, aminél azt gondoltam, hogy nagyot nem veszíthetek, ha mégsem sikerül.
Aztán végül nem hogy nem bántam meg hogy nekiálltam a hajbeültetésnek, hanem fel is buzdultam rajta.
Részleteket a műveletről itt olvashattok.  



Így született egy fiú baba is, akinek a haját szintén átcseréltem.
Mindkettő barokk stílusú, rizsparókára emlékeztető "hajkölteményt" kapott.
Ezekhez szándékozom a közeljövőben , stílusba illő ruhákat készíteni.
A kérdés, pedig : "Mit is szeretne Barbie a gardróbjában látni? "
Mondjuk, hogy 1 tippem már van:


:)







2 megjegyzés:

  1. Ezt azért szó nélkül nem lehet hagyni!! Irtó helyes lett Liam, nagyon vonzó!! :-) Szép párost fognak alkotni Mademoiselle Barbie-val! Egyébként nem akarsz adni Nekik valami szép, korhű francia nevet? ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Kapnak nevet is, és azt hiszem, összekötöm egy kis ünnepséggel a névadást.

      Törlés