2015. november 14., szombat

Elsőbbségadás kötelező!

Most látom csak, hogy egy teljes hónapot kihagytam a blogolásban. Hát nem szép dolog tőlem, tudom, és ezért is örülök ha Ti kedves követőim mégis itt vagytok még, és olvastok. 
Már egy ideje hogy elkezdtem dolgozni a most következő dolgon, de mindig éppen csak egy-egy apró részlet készült el rajta, éppen az amivel sikerült megküzdenem.
Az egyik legnagyobb probléma a kerekek voltak, azokat kellett beszerezni hozzá,  az tartott a legtovább.
Amikor pedig már megvolt hozzá minden, elkezdhettem gondolkodni az apró problémák megoldásán.
2 fotózást tartottam a készítés folyamatában.Ez azért is történt , mert kitaláltam egy rövidke sztorit a témához.
Adta magát a sztori, majd meglátjátok miért. :)
Jöjjön hát a legújabb agyszüleményem :D , a sztori:

Egy napsütéses őszi nap Szöszi kerékpárra pattant:


A városban kerékpározott, és útja során egyszer csak egy kereszteződéshez ért 
( Az utat , a kereszteződést, és a záró, illetve felezővonalakat gondoljátok oda :) )
 Valami hatására Szöszi figyelmen kívül hagyta a figyelmeztető táblát, és körülnézés nélkül hajtott be a kereszteződésbe.
Igen ám, de a kereszteződéshez éppen akkor ért oda egy mini busz :) :



Meg is történt a baleset, összeütköztek:



Vajon mi történhetett? Ezt mindenkinek a fantáziájára bízom.
Lehet hogy Szöszi nem ismerte a tábla jelentését, vagy esetleg valami elterelte a figyelmét? 
Nekem az a véleményem, hogy jelenleg a legnagyobb probléma a kerékpárosokkal, hogy fülhallgatóval a fülükben, zenét hallgatva szigetelik el magukat a közlekedés többi résztvevőitől.
Talán ez is történhetett...
Na de nem is ez a lényeg, mert az ütközés sztoriban annyiban lényeges, hogy kitörtek a bicikli és a busz egyik pár kerekei.


Méghozzá azért "törtek ki" hogy elkészülhessen a következő közlekedési eszköz, egy Tolókocsi (Kerekesszék) :
:)



A 2 kép közötti különbségből lehet megállapítani hogy a lábtartó kihajtható, mint az igazinak, és az új fényképezőm igazán érzékeny a színekre és a fényre.A valódi szín valahol a kettő között van. :)




A fotózás zárópoénjaként készítettem ezt a képet, amin Szöszi immáron tolókocsiban ülve, törött lábakkal, és az elsőbbségadás kötelező táblát szorongatva hívja fel a figyelmet, az előny jelentőségére. :)



8 megjegyzés:

  1. Ejnye bejnye! Nincs olyan hogy toló kocsi. Hanem kerekes szék! Azt is megmondom miért. A toló kocsi, mint ahogy a nevébe írják, tolni szokták. Pont ezért a kerekesek erőszakosnak tartják a megnevezést a végből, hogy korlátozva van a szabad mozgástól. Valójában a toló kar a gyengéknek van. Ez meg is fosztja őket a szabad akarat nyilvánítástól, hogy oda menjenek ahova akarnak. Amúgy nagyon jó a széked. Én is kerekes székhez kerestem kerekeket a motoros változathoz. A legó boltba meg is leltem. Csak azon agyalok, hogy mivel kössem össze, mert a rúd amit adnak a kerékhez az rövid e távra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi csevi!
      A Tolókocsi hivatalos megnevezése a szerkezetnek. Nyilván van benne valami amit írtál, nevezhetünk másként is dolgokat (Kerekesszék) , az attól még ugyanaz marad, lásd kisebbség,.... stb. :)
      Amúgy köszi! ;)

      Törlés
  2. Szuper lett ez a tolókocsi!!! ;-) Beérett a feladat a megoldásra, és lám tökéletes is lett!! A barna lány igazán kedvesen tologatja az átmenetileg sérült Szöszit, rendes tőle, hogy segít neki! A megmaradt biciklivázból szobakerékpárt csinálsz? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Drága Boróka!
      Igen, Szöszi tényleg csak átmenetileg lett korlátozva a mozgásában, hamarosan le is kerül a lábáról a gipsz.
      Megmondom őszintén, hogy erre a szobabiciklire nem is gondoltam, pedig adja magát a dolog, és zseniális ötlet! Köszi, lehet hogy meg is valósítom a jövőben.

      Törlés
  3. nagyon-nagyon megint el vagyok ájulva :D és igen szégyeld magad.... :D már alig vártam valami újat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Lozsukám! :) Ha Te mondod, hát szégyellem is magam. :D

      Törlés
  4. Remek kis tolószék lett ez, és nagyon örülök, hogy Szöszi sérülése csak átmeneti! :) Igazán profin raktad össze, és nagyon jól passzol hozzá a néhai bicikli kereke. A szobabicajos posztot is megnézném, készíthetnél egy egész edzőtermet is akár :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Neked is Eye!
      Igen, már lekerült Szöszi lábáról a papírzsepi gipsz. :) A szék pedig a készítés sebessége alapján egészen hasonlít Luca székéhez. :D
      Ez az edzőterem pedig szintén fantasztikus ötlet!!!
      Már a szobabicikli elkészítését elkezdtem tervezgetni, de rájöttem hogy sok alkatrészt a bicikli maradékából nem tudnék felhasználni. Ha lesz igény rá, akkor viszont szívesen dolgoznék azon az edzőtermen. :)

      Törlés