2015. július 24., péntek

She Wolf

A kérések közül is az egyik legkülönlegesebbet mutatom most meg.
Egy Farkas, ami pár hónapja már váratott magára, a napokban született meg a kezeim között.
Tökéletes , vagy legalább annak tűnő tervem sem volt előtte, hogy miből és hogyan fogom megvalósítani, de több opciót is tartogattam magamban, hátha az éppen kipróbált nem jönne össze.
Na de összejött, egyből a legelső, és ha nem is minden mozzanatát a készítésnek, de a főbb állapotokat rögzítettem.
Amíg a test váza nem volt kész, addig nem fotóztam, talán én sem bíztam a sikerbe eléggé.
Az első dolgom az volt, hogy a test formáját síkban kiszabtam egy 2cm vastag hungarocell táblából, majd a vastagítást, és a térbeliségét szintén ezzel készítettem, az egész belső vázat végül alufóliába csomagoltam, és ezt vontam be több réteg újságpapírral, amit decoupage ragasztóval rögzítettem.


Erős és stabil lett az váz, amit a teljes száradás után még fehér akrilfestékkel lefestettem.
Majd jött a szőrözés.Az első tervem volt az hogy egy műszőrme csíkból készítem el a bundát, amit 2 részből szabtam ki, hogy könnyebben tudjak vele dolgozni.
Amikor a hátsó része megvolt, már egész jól látszott hogy maradhat, mert elkezdett "élni" a hátulja. :)



Ezután bevontam az egészet, ragasztottam és varrtam is egyszerre.
A szemeit a szőre alá sülyesztettem a valóságban azért képes szembe nézni, de nem nagyon sikerült megörökítenem, kicsit olyan a fotókon mintha mindíg minden irányba figyelne.
Ezt a legjobban azon a fotón sikerült elkapni, amikor a fotózás közben a kutyusunk Skipy, elkezdett szimatolni, talán farkas szagot érzett, és kicsit úgy tűnik mintha a hátrafelé is figyelne a a farkas.



A testtartása lopakodó, gyakorlatilag bokrok közül kikandikálós jelenethez készült.
Azért a nyuszit jól kiszimatolta. :D



Az ismert mese pedig amihez készült nem más mint a Piroska és a farkas, és készítettem még a fotózás kedvéért hozzá megfelelő álruhát is. :)
Ugye, hogy szinte felismerhetetlen lett. :D



 



6 megjegyzés:

  1. Fantasztikus élethű lett ez a farkas! Most már aztán tényleg le minden kalappal :) :) :) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen!!!Aranyos vagy nagyon, és köszi hogy "hangot" adtál a véleményednek!
    Közben kicsit úgy éreztem, hogy bátor vállalkozásnak tűnt hogy folyamataiban mutatom a projektet, mert hát ugye életem első farkasa, és a végeredményt én sem tudhattam hogy pontosan milyen lesz, csak volt egy elképzelésem.
    A bundája az egész egy 5 cm hosszú szálú műszőrme volt, amit attól függően hogy mennyire szükséges, vissza kellett nyírnom.Az egész olyan volt mint a farka , melírozott és kusza.Ollóval, és a párom villanyborotvájával fazoníroztam. :D :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, gratulálok!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Luna! Tervezek vele még 1-2 fotózást a közeljövőben. :)

      Törlés
  4. Ez már művészet :D rajongok az ordas farkasodért!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszi!
      Azt hiszem hogy életem első és egyetlen farkasa, nem vagyok benne biztos hogy másodszorra is eltudnám készíteni. :)

      Törlés