2015. július 16., csütörtök

Hullajó meló, az-az Dr.B munka közben

Figyelem!
Kizárólag angol humor kedvelőinek!

A most következő  bemutatóhoz ismét készítettem egy rövidke történetet.Ám az első nyilvános bemutatása nem okozott osztatlan sikert, amit már előre sejtettem, így a teljes történet kizárólag itt tekinthető meg.
Az hogy giotint készítsek nem saját ötlet volt, szintén kérésre készült, de képtelen lettem volna egy ilyen kihívásra nemet mondani.Bár még az első pillanatokban végigfutott rajtam is a hideg borzongás, és talán ezért is született meg az alábbi történet fotózás közben. :)

Dr.B:
1.kérdés:
-Fej, vagy írás???
 


Nem nyert! Fej lett...nincs több kérdés.
 




-Ejj, Drágám, mi ez a fejetlenség?
-Ez bizony egy régi fejfájás csillapító berendezés!
Próbáld ki!




-Vajon működik? 



-Működik....

 Drágám, valóban nem fáj már a fejem, de a nyakláncom ezentúl hova tegyem?

 -Köszönjük Dr.B a hatékony kezelést!


 Guillotines az erős migrénes fejfájásra, 


, és balta az enyhébb fej, és egyéb végtagfájdalmakra. :)


6 megjegyzés:

  1. Én még mindig jót nevetek rajta!!!!! :-D A munkád pedig csodálatos. (LIKE).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi drága Boróka!
      Nem vagyok nagy történetíró, de örülök ha ezek a rövidke poénok kicsit színesitik a látogatóim napjait, így a Tiédet is ;)
      Bár úgy tűnik mindenki nyaralni ment, vagy a hűtőben nem működik a net. ? :D
      Puszi!

      Törlés
  2. Ez tényleg haláli :DDD Á, én nem vagyok szabin (lol), csak kicsit későn kapcsolok, mert elfőtt az agyvelőm és szegény Miki is nagyon kivan ebben a melegben, egyfolytában sír... Na de a fejetlenség: plusz 10 pont, hogy éppen a rizsporosokat fejezted, hahaha! Én bírom az ilyen fajta humort, nagyon betalált! A hóhér, hm, igazán csinos, ahogy sejteti a ruha a formáját - ez még bizarrabbá teszi az egészet. A guillotine meg... Ehh, arra már tényleg nem mondok semmit, te őrült vagy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Eye!
      Azért Te próbáld meg nem elveszíteni a fejed. :) Kitartást kívánok ehhez a meleghez, és Mikihez is,szegényke nem tudja mondani hogy roh..t melege van csak a sírással jelezni hogy nem cool a klíma. :D
      Amúgy lehet hogy nekem is megártott a hőség, azért született meg ez a történet. Bár tény, hogy talán az egyetlen giotin amit az életembe készítettem, és utólag biztosan sajnáltam volna ha csak körbefotózom, és úgy mutatom be önmagában, sztori nélkül. A rizsporosak meg adták magukat, ha ruha varrásra nincs időm nekik, legalább kaptak egy kis szerepet. :)
      Nagyon bírom ahogy lereagálod a szösszeneteimet, igyekszem továbbra is kizökkenteni mindent a cukiságból és egyedi humorral fűszerezni.
      Ami meg önmagában viccesnek tűnik számomra, kifejezetten élvezem.Mint például hamarosan.... na de nem árulom el előre. :)

      Törlés
  3. Na ezt azért nem készíteném el a kiscsajomnak, de annyira jót nevettünk rajta a fiammal, azt mondta, szó szerint idézem.....Beteg de király ötlet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii!
      Az egyetlen mentségem a giotinra, hogy kérésre készült, és nem saját ötlet.
      Az életbe nem gondoltam hogy fogok ilyesmit készíteni, de minden percét imádtam a készítésnek, és megpróbáltam a valódi kegyetlenségét csorbítani ezzel a mini sztorival.
      Cuki a Kisfiad is, remélem Nála sem okozott semmilyen negatív élményt.
      Talán a jelképe annak hogy nincs kreativitásban lehetetlen kérés, és ez Rád is vonatkozik! ;)

      Törlés