2014. június 1., vasárnap

Cukiságfaktor: 10

A legújabb elkészült ruhácska, szintén kérésre készült.
Nagyon keveset változtattam rajta az eredetihez képest, méghozzá a nyakkör ívén, amit magasabbra szabtam.
Én nagyon szeretem ezt a pöttyös pamut anyagot, nagyon jó vele dolgozni, éppen ezért van is belőle bőven a mini raktáramban. :)
Talán a cukiság faktort a nyuszi teszi a maximumra, a picike rózsaszín nózijával, amit szintén én készítettem, még korábban.
Így ez lett nálam a 10-es fokozat a cukiság skálán.


6 megjegyzés:

  1. Ezektől a képektől elakad a szavam. Egyszerűen mennyei, tökéletes, az én szememben így néz ki egy full gyönyörű baba. Minden szempontból profi munkát végeztél!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicsérő szavakat drága Boróka!
      Azt gondolom hogy akinek ennyire tetszik szintén a baba a jelenlegi szettjében, az szintén rejt magában jókora adag cukiságfaktort, főként nyitott szívet, és egy tündéri lelket.

      Törlés
  2. Hello from Spain: you do a great job. The mini rabbit is lovely. Great dress. Keep in touch

    VálaszTörlés
  3. Hello Marta from Spain! ;)
    Thank you for all!
    You are very kind!

    VálaszTörlés
  4. ez tényleg nagyon cuki lett és retro is :D grat nagyon tetszik a stílusod :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!
      A ruha eredetije igazából valódi , piacra dobott Mattel gyártmány, én is a kép alapján kaptam rá megrendelést, és így megpróbáltam minőségben és színvonalban is nem lemaradni tőle.
      Remélem a saját "terveim" alapján készítettek is tetszenek, és majd a jövőben is. :)

      Törlés