2016. április 10., vasárnap

Liebster díj ismét

Drága Blogos Ismerősömtől, Eye-től kaptam ismét Liebster díjat, ezúton is nagyon szépen köszönöm a kedvességét!
Bár nem vagyok az a túl beszédes típus, főként ami a személyes dolgaimat illeti, de ezzel most lehetőséget kaptam arra is, hogy megmagyarázzam drága követőim Nektek az utóbbi idők nagyobb lélegzetvételű szüneteit is.
A kreatívkodós, blogolós munkásságom egész pontosan 2015. karácsonyától akadozik, méghozzá az életemet érintő jelentős változások miatt.
Ha az életet egy nagy könyvként kezeljük képzeletben, akkor én éppen most lapoztam egy új oldalra.
A lapozás is elég nehézkesen ment, de most már biztosan "új oldalt olvasgatok".Kristálytisztán nem látom még hogy mennyire tartogat ugyanannyi lehetőséget a hobbimban, mint a korábbi idők, de ha csak rajtam fog múlni, és nem kaptam sok lehetőséget is, megpróbálok  a régiekből beszúrni újakat, a sorok közé. :)
Érthetőbben fogalmazván, igyekszem folytatni a munkásságom, még ha nem is ugyanazzal a lendülettel mint eddig tettem, amit már csak azért sem tudok megtenni, mert jelentősen csökkent a szabadidőm.
Na de ha sikerül felvennem a megfelelő fordulatszámot, még talán az is sikerülhet hogy ismét pörgök majd.
Viszont jöjjenek a kérdések.

1.Felnőtt fejjel hogyan, mikor kezdted újra a babázást?
(Vagy esetleg nem is volt megszakítás a gyerekkorod óta?)
-Jelentős idő telt el azóta, hogy gyerekkánt babáztam, addig amíg  újra babát vettem a kezeim közé.Ha megkéne saccolnom, akkor van az talán 25 év is.
Talán egy véletlennek köszönhetően, de egyre többször magyarázom meg magamnak ezeket a "véletleneket" úgy, hogy a sors akarata.
Az egyik Unokahúgomnak sütöttem egy Barbies tortát, még 2012-ben, és ahhoz vettem egy babát.Aztán persze torta evést követően jött a kérés, hogy varrjak neki ruhákat is.
Innentől kezdve szabadult el -ha nem is a pokol- a fantáziám.

2.Hogyan tartod számon, hány darab, milyen babád van?
-Ez számomra nem túl nehézkes, mert kiveszem a dobozból őket, és megszámolom.A 2 kezem egyenlőre bőven elegendő hozzá. :)

3.Mindig egyenletes a lelkesedésed a hobbi irányában, vagy vannak hullámvölgyek, amikor nem nagyon foglalkozol a témával?
-Ez a mostani az eddigi legnagyobb hullámvölgy, de volt már korábban is.
Általában mindig magánéleti dolgok befolyásolják, viszont szerencsére állandóan volt aki, és ami visszafordítson az elfordulástól.
Na ez már megint tutti hogy a sors befolyása is. :)

4.Milyen forrásokból inspirálódsz?
-Régebben is sokat nézelődtem a neten, egyrészt olyan dolgokat kerestem, ami még barbie témában nem készült soha(higgyétek el, szinte kizárt hogy van még ilyen dolog :D ), vagy olyat amit magam is csodálattal néztem, és kipróbáltam magam benne.
Aztán mostanában kérésre készülnek a dolgaim, és csak az adott témában kutakodok, de szintén a világhálón keresztül teszem.

5.Melyik a kedvenc babád, és miért?
-Elsőre az ugrott be, hogy Judith, a vöröshajú babám. Nagyon nem is tudom megmagyarázni hogy miért, bár emberi vonatkozása is van a dolognak :) , talán a haja színe miatt tartom szívdöglesztőbbnek a többinél. :D
Bár korábban azt válaszoltam a hasonló kérdésre, hogy nincs kedvencem, de ez gondolom az aktuális gondolataimtól is függ. Általában persze egyformán különlegesnek tartom a babáimat, és éppen mindig az a kedvenc, amelyikkel dolgozom.

6.A családod, környezeted mit szól a hobbidhoz?
-Eleinte tartottam a környezetem reakcióitól is, de aztán az történt, hogy tőlük is sok-sok elismerést kaptam, és ezáltal megtanultam büszkén viselni a hobbim.
Sokszor nem csak elismerést kaptam, hanem tanácsot is, és a  -most már volt- Páromtól sok hasznos tippet, amikor pedig észrevettem rajta hogy szenvedéllyel gondolkodik az adott témában , segítség képen, attól újabb energiát kapott a magabiztosságom.

7.Mi a véleményed a japá gömbizületes babákról (BJD)?
Tartanál olyat?
Egyszóval?
-Naná!

8.Volt hogy megbántál vásárlást?
-Nem emlékszem ilyenre. :)

9.Szoktál szerepjátékokat játszani a babáiddal?
-Öööö, szinte állandóan, fotózások közben. :)
Amikor készítek valamit hozzájuk, már a tervezés folyamatában is kattog a fejembe az, hogy hogyan fogom majd bemutatni, ha elkészült.
Aztán a fotózás néha felülírja a terveket.
Szeretem a vicces bemutatást, és ha van legalább egy Gag a történetben, ehhez pedig kell egyfajta szerepjáték, még ha csak fejben játszódik le, akkor is.

10.Melyik részét szereted a legjobban a hobbinak?
(Amikor vadászol és vásárolsz, amikor kibontod az újdonságot, öltöztetés, varrás, kiegészítő -vagy bútorgyártás, miniatűr világ berendezés, szerepjáték, fotózás, blogolás, közösség?)
-Ezt az egész folyamatos szeretem, nem tudnék kiragadni belőle egy dolgot sem.
Az hogy kiegészítő készítés, vagy varrás, esetleg bútorgyártás teljesen mindegy.Mindíg éppen az aktuális munkám a kedvencem.
Bár az extra faktor a közösség, imádom hogy elkezdett külön életet élni, és azt hogy ha nem is személyesen, de virtuálisan, különleges és csupaszív Barátokra leltem ezáltal. <3

11. Volt már olyan gondolatod valaha, hogy inkább abbahagyod az egészet (esetleg eladod a gyűjteményed)?
-Talán ez a kérdés a jelenlegi legaktuálisabb.
Éppen most, a költözésem kapcsán fogalmazódott meg bennem a kérdés, hogy a becsomagolt dolgaim közül a kreatívkodósnak mekkora jelentősége lesz a jövőben, így mennyire pakoljam ki, illetve hová.
Aztán persze központi helyre kerültek ismét. :)
Ezen kívül is volt már, mint ahogy a bejegyzésem elején is említettem hogy abbahagyom a dolgot.De az a bizonyos valami mindig visszaterelt erre az útra.
Ha stílszerű szeretnék lenni, akkor most azt mondanám, hogy még mindig ezen az úton vagyok, egyenlőre csak bandukolok, és rugdosom az út porát,időnként megpihenek az út melletti árok partján, de ha sikerül kocogásra bírnom magam újra, akkor remélem Ti is velem tartotok ismét!






2 megjegyzés:

  1. Jaj, de örülök, hogy válaszoltál! :) Nem baj, ha ritkásabban írsz (illetve persze igen, mert olyan szívesen olvasom a posztjaidat :D), nekem is most egy ilyen időszakom van sajnos. Az a lényeg, hogy mégiscsak rajtamaradsz az úton, még ha bandukolva is :) Nagyon-nagyon sok sikert és örömet kívánok az új életszakaszhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen az együtt érzést, és a biztatást! Neked is kitartást kívánok!Puszi!!

      Törlés