2015. március 4., szerda

Pszt!A művész alkot!

Pár apróságot készítettem a napokban, ami külön-külön is csak pár perces időigényű volt.
Több apropója is van most ennek a pár képnek, mindet talán fel sem tárom most.
Az egyik hogy szerettem volna már réges-régen bemutatni azt az állványt, amit Borókától kaptam, és most így sikerült alkalmat keríteni rá.
Ha szeretném folytatni a bebörtönzött Lúdas Matyi sztorit, akkor a történet így nézne ki:
-Matyi a börtönben lehetőséget kapott arra, hogy a hosszú unalmas órákban a semmit bámulás helyett,  a lelkét és az elméjét is szabadon engedje ,így kapott ecsetet, festéket, egy festőpalettát, egy szuper festőállványt, és vászon helyett egy fa táblát, ahol kiélheti alkotói vágyát. :)
Neki is látott, és mivel a közelgő Nőnap alkalmából egyre jobban hiányát érzi szíve választottjának, egy gyönyörű meglepetést készül megfesteni, amivel majd meglepheti Őt.
:D









Szerintetek tetszeni fog neki? 
Hogy ki az akinek készült a festmény?

:D 


4 megjegyzés:

  1. De jó dolga van ennek a Matyinak! :-) Látom a ludat már megette! :-) Vagy neki készült a festmény? Vagy az utolsó kép csak fantázia, hogy a fehér lúd, gyönyörű szőke libává... akarom mondani, lánnyá változott. :-) Lehet, hogy Matyi hallucinál az éhségtől? Egyébként, tudom, a ludat már előbb kiengedték a börtönből, mert ő volt az ártatlanabb, és most eladja magát valahol, hogy ki tudja fizetni a váltságdíjat Matyiért. :-)
    Na, jó, maradjon a Te verziód, az a legjobb. :-) Imádom ezt a sztorit!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg azt szeretem hogy mindenki tetszése szerint tovább gondolhatja, és a részleteket pótolhatja a saját ötletvilága szerint. :D
      Tetszik a Te verziód is nagyon! Az utolsó képet nem bírtam nem megmutatni, mert úgy gondolom amúgy hogy egy valamire való festőművésznek legyen múzsája aktmodellnek is, és kissé nem árt ha zűrös az élete is, a mélységek megismerése képes új , ismeretlen energiákat mozgósítani. :)
      Azt szerettem volna ábrázolni, hogy a modell az élete párja, de hagytam egy kicsit a levegőbe lógni azt is hogy ez a jelenet a börtön rácai mögött zajlik. :)
      Akkor pedig felvetődik a hallucináció és az átváltozás lehetősége is. Még nem tudni hogy melyik lehetett, majd a következő képsorok talán eldöntik. :D
      Persze még én sem tudom azt hogy mi lesz a következő.
      A forgatókönyvíró a sors, és nekem sem enged betekintést. :D

      Törlés
    2. Á, csak nem akarod lelőni a nyilvánvalót: az egészet a liba hallucinálja!

      :)
      Jók ezek a kis villámposztok (is:)

      Törlés
    3. :D :D Még az is lehet. :D Egy perverz liba. :D

      Törlés