2015. február 13., péntek

Matyi a rácsok mögött

Akkor hát, folytatom a ludas Lúdas Matyi bebörtönzése sztorit, annak örömére hogy kész vagyok az "L" alakú ráccsal, ami majd egy rab bemutatásához lesz  használatos. :)
Még mindig lehetne fokozni a hangulatot, ha rajtam múlna, akkor be is rendezném a cellát.
A rácsról nem volt könnyű teljes egészében úgy fotót készítenem, hogy ne lógjon bele a valódi háttér, így utólag manipuláltam, jelentem elég amatőr módon a plafont, de hát így még annak is betudható, hogy mállik a mennyezetről a vakolat. :D

Íme:

A teljes cella, hurkapálcikákból, és méretre vágott préselt fa lapokból, illetve kartonlap több réteg összeragasztásával készült.
A 2 rács különálló, a sarkain szétszedhető, így a szállítás könnyen megoldható.





Mivel ma péntek 13.-a van, úgy is nézhetjük a történetet, hogy ez a nap nem volt túlságosan szerencsés főhősünknek. :)

5 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: he is a hero. Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Ez a sorozat már a libától kezdve zseniális. Vajon meddig fajul még? Bírósági tárgyalás is lesz? Remélem, ha igen, akkor brit jellegű parókás bíróság lesz, a rizsporos cuccokban úgyis szakértő vagy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen az elismerő szavaidat!
      Most légyszí áruld el, hogy van-e beépített embered, vagy ennyire jó gondolatolvasó vagy? :)
      Csak mert rizsporos bírói parókát kell készítenem a közeljövőben, amint az időm engedi.
      Bár sajnos a liba már addigra már nem lesz Nálam, de most hogy elkezdtem agyalni, rájöttem hogy a kért rendelések szinte mindegyikéhez tudok kanyarítani egy hitelesnek tűnő vicces történetet a bírósági tárgyalásra. :)
      Még talán a ludas Liba, és a magát ártatlannak valló Matyi ügyét is érinteni fogja. ;)

      Törlés
  3. Egyszerűen csak beletrafáltam.:)
    A spoiler fényében pedig még inkább várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés