2014. augusztus 17., vasárnap

Ünneplőbe öltözve

Augusztus 20.
Ez az ünnepnap, amiről bizonyára egyik évben sem fogok megfeledkezni, és elsiklani felette. :)
Államalapításunk ünnepén, én saját ünnepelni valóval is rendelkezem. 
Ez pedig az, hogy megtekinthető formába öntöttem a kreatív munkásságom,  2 évvel ezelőtt.
Bár soha nem magamat ünneplem ezáltal, inkább szól az elmúlt év sikereiről, a jövőbeli terveimről, és ezek számbavételéről.
Akkor pedig, ha ez a két jeles nap már így egybeesik, készítettem valamit, ami kicsit különleges, emléket idézhet fel, értékkel rendelkezik, és a szívem egyik csücske.
Így született meg a most bemutatásra kerülő szett.
Azóta hogy az asztalosság rejtelmeibe vetettem magam :) igen keveset varrtam.Éppen ezért is, ideje volt portalanítanom a varrógépem.
Az új szett, magyaros vonalat képviselve, kékfestő színekbe pompázik.
A szett részei:
A puffos ujjú pamut puplin ingecske, buggyos szárú, csipkés aljú alsóval, kékfestő mellénykével, kékfestő bő szoknyával, és fehér, vászon köténnyel.
Ami pedig ezt az elmúlt időszakot még formába öntötte, az a Tulipános láda.
Szintén saját készítésű.
Ez az első darab, de további színekben tervezem elkészíteni.
A sorsa pedig egyáltalán nem elhanyagolható, hiszen családon belüli esküvőnek nézünk hamarosan elébe. :)
Apró ajándék átadására, a hagyományos értékei által, szerintem tökéletesen alkalmas a feladatra.






Augusztus 20.


Itt ragadom meg az alkalmat, és szeretném megköszönni minden kedves követőmnek az aktív, és kevésbé aktív részvételt, és hogy szeretettel fogadjátok a  munkám, minden egyes alkalommal!
 
További fotók, és a bejegyzés humoros része itt tekinthető meg :D.

2 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: nice dress of your country. Great cake. Some very nice photos. Keep in touch

    VálaszTörlés