2014. augusztus 2., szombat

Romantikus kirándulás

A "hely" ahová elküldtem Szöszit, ami miatt intenzív csomagolásba kezdett, az egy képzeletbeli hely. :)
Az igazat megvallva a becsomagoláskor úgy terveztem, hogy időutazás lesz , ahol is megtudom mutatni az új termékeimet.
Ezt a tervet pedig egy hatalmas virágcsokor írta felül, amit a fotózás előtti este kaptam. :)
Az időutazáshoz egyébként is szükségem lett volna még pár kiegészítőre, az új témára pedig a virággal minden adottá vált, és kerekké vált a történet.
Így hát következzék az út részleteiben, képekben és egy kis kísérő szöveggel.
A címe: 

Romantikus kirándulás

Az út, ráhangolódásképpen virágok között vezetett:





A virágok látványának, és illatának varázslatával folytatódott.
Az első állomás pedig egy romantikus hangulatú, tölgyfát formázó ékszertartó.







Egy kis pihenés után, az út folytatódott.
Méghozzá egy vintage hangulatú fésülködő bútorszetthez. :)
A képek pedig "beszéljenek maguktól" nyelvtől függetlenül.





















3 megjegyzés:

  1. Jééé... nekem is van ilyen rózsaszín anyagom!:)
    Szép a ruha és a bútor is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Katalin 89!
      Köszönöm szépen a kedves szavakat!
      Ha szintén van ilyen anyagod, akkor Te is sok szép dolgot tudsz belőle készíteni.Én imádom, bár egy kicsit kartonszerű, de a színei és a millió pici virágtól annyira gyönyörű, hogy ez sem zavar.

      Törlés
    2. Pont a napokban varrtam én is egy ruhácskát belőle, de amúgy sajnos az én szememben nem talál mindegyik baba stílusához :( De az is lehet, hogy csak én nem tudom jól összepárosítani :S Ennek ellenére nekem például tetszik a "kartonszerűsége":))

      Törlés