2014. március 16., vasárnap

Dr.C

Dr.C a már korábban bemutatott Dr.B második szériás modellje. :)
Persze ez csak egy kis szóvicc, és Dr.B ugyanaz, csak épp a szettje kapott némileg új fazont.
Az igazán szemfülesek észrevehetik könnyen, a többieknek pedig most leírom a különbséget. :)
Az eredeti köpeny az új kis Tulajdonosához kerülve , utólag az Anyukának köszönhetően kapott zsebeket.
Igazából eredetileg terveztem is rá, de aztán azért gondoltam meg magam akkor, mert feltettem magamban a kérdést, hogy mit is tenne azokba a mütyür zsebekbe a baba, illetve a baba gazdája? :)
Hát így utólag elpostáztam a zsebeket, amiket az Anyuka felvarrt a ruhára.
Innen is üdvözlöm, és gratulálok a munkához! :) 
Szóval az új köpeny kapott 2db zsebet, és a gallér kihajtója is új formát.
A másik különbség az orvosi táskában van, fekete helyett fehérre festettem, és a formája is kerekebb lett.
Még a sztetoszkóp lett más színű, és Boróka elképzelését is megvalósítván, készítettem miniatűr gyógyszert is.
A gyógyszeres levél elkészítése roppant egyszerű volt.
Egy kiürült gyógyszeres levélnek, az üres préselt részéről vágtam ki egy mini darabot, erre tűheggyel cseppentettem hőre puffadó festéket, majd teljes száradás után 2 rétegben lekentem decoupage ragasztóval.
Azért a gyógyszeres levelet nem fogom beletenni a kis szettbe, mert amúgy is azt gondolom, hogy a gyerekeket ne arra neveljünk hogy mindenre gyógyszert kell szedni, hanem éppen ellenkezőleg.
Az én fantáziámban, Dr.B homeopátiával, gyógynövényekkel, és az egészséges táplálkozást előtérbe helyezve gyógyít.
Ezért is kaphatott a kis szöszke baba az orvosi rendelőben jégkrémet.
A jégkrémet is magam készítettem, dekorgumiból, még a torokvizsgáló pálcák készítésekor felmerülő "nagy ötlet" hatására.
:)

Kezdődik hát a rendelés!


Az első kis páciens ellenőrzésre tért vissza, és úgy tűnik, hogy minden rendben van.


 
A gyógyszer:




A következő páciens is ismerős, de nézzük csak a kezét.
Pár hete eltört, és gipszet kapott rá.Ezt most már lelehet venni, hiszen összeforrtak a csontok.








A rögzítés viszont még elkél, hogy a frissen leszedett gipsz alatt pihent kéz pihentetve legyen továbbra is.



 A gyógyszer pedig most nem is gyógyszer, csak egy kis D vitamin, a csontok további erősödéséért.


A kis szöszi pedig miután makk egészséges, kaphatott egy kis jégkrémet. :)





7 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: This uniform is fabulous. Very real. Great doctor. Nice pictures .. We keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Cukik a kiscsajok is, és Ryan eléggé sármos, ahogy csábítóan néz a doktornőre... Szerintem, totál tetszenek egymásnak! :-) Izzik köztük a levegő! Remélem, lesz majd randis képsorozat is, romantikus ruhákkal!! És akkor legalább tovább folytatódhat ez a remek kis történet! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a homeopátiás ötlet is tetszik!!!

      Törlés
    2. Ugye? Az a helyzet, hogy a képek amikor készülnek, még csak a "fő csapásvonalat" látom magamban, de az engem is mindig meglep, hogy mennyire összeillenek, és szinte adja magát a randi dolog.
      Már arra gondoltam, hogy nem gyógyszert ad Ryan kezébe, hanem a telefonszámát, vagy nem leszedi a gipszet, hanem ráírja a gipszre a telefonszámát. :)

      Törlés
  3. Hola, es una doctora muy guapa, me gustaron las pastillitas, que lindos pacientes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola Lindaivette!
      Muchas gracias!
      Me gusta esta historia!
      Dr.D?
      :)

      Törlés